🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44912.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سیستم عامل Ambient OS؛ راهکار Essential برای کنترل خانه هوشمند

امروز اندی رابین و کمپانی Essential سنگ تمام گذاشته و مجموعه ای از محصولات جذاب را معرفی کردند: یک موبایل اندرویدی با طراحی منحصر به فرد، سیستم ماژولار ابتکاری برای اتصال لوازم جانبی به تلفن ...

امروز اندی رابین و کمپانی Essential سنگ تمام گذاشته و مجموعه ای از محصولات جذاب را معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کردند: - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یک موبایل اندرویدی با طراحی منحصر به فرد، سیستم ماژولار ابتکاری برای اتصال لوازم جانبی به تلفن همراه، یک دوربین 360 درجه، و یک اسپیکر هوشمند با نمایشگر بزرگ.

سیستم عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Ambient OS به صورت یک API برای فعالسازی خانه هوشمند عمل می کند

در کنار این محصولات، شاید سیستم عامل اسپیکر هوشمند را بتوان بزرگ ترین خبر در بین موارد فوق قلمداد کرد. Essential این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سیستم را Ambient OS می نامد و می گوید هدف از ارائه آن، فعال سازی منزل از طریق درک چیدمان فیزیکی محیط، ساکنین خانه، و سرویس ها و دستگاه های موجود در آن است. منظور از «فعال سازی» این است که Ambient به منزله یک API برای تمامی فعالیت های خانه هوشمند عمل می - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کند و می توان هر کارکرد دیگری را بر اساس آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توسعه داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

عملکرد محلی Ambient OS امنیت سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را تا حد زیادی افزایش می دهد

اگر تصور می کنید با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نسخه قدرتمند و پیشرفته تری از IFTTT مواجهید، چندان اشتباه نمی کنید. البته تفاوت در اینجاست - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که Essential می گوید تمامی نیازهای شما را با استفاده از همین اسپیکر هوشمند یعنی Essential Home پاسخ می دهد، ضمن اینکه محرمانگی اطلاعات و امنیت داده های شما - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را نیز تضمین می نماید. به گفته این شرکت، Ambient OS به صورت مستقیم از طریق شبکه های محلی به کنترل دستگاه ها می پردازد و به API های کلاود نیاز ندارد؛ همچنین تا جای ممکن داده ها را به شکل محلی ذخیره خواهد ساخت.

نکته مهم دیگر در مورد Ambient OS این است که سیستم عامل مورد بحث تنها عملیات خانه هوشمند را به کاربر پیشنهاد می دهد، و انتخاب و فعال سازی هرکدام از آنها نهایتاً بر عهده خود شخص خواهد بود. در اینجا با پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بینی نیازها و عملکرد هوشمندانه سر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و کار نداریم.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

از منظر طراحی، فعلاً تمام اطلاعاتی که داریم از اسکرین شات های Essential Home به دست آمده و رابط کاربری مبتنی بر صوت را نشان می دهد، ضمن اینکه یک دکمه هوم و اعلان هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را نیز روی صفحه می بینیم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تا موارد مهم روز را به کاربر یادآوری کنند.

Essential ارائه اطلاعات بیشتر را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به رویداد خبری رسمی موکول ساخته که بامداد چهارشنبه برگزار خواهد شد. در حال حاضر می دانیم با سیستم عامل جدیدی برای یک دستگاه تازه روبرو هستیم، اما متمرکز ساختن کنترل تمامی دیوایس های هوشمند در منزل در قالب یک دستگاه و ایجاد تعاملات تازه با آنها، ایده ای نه چندان نو اما کارآمد به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone