🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12676.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی می‌گوید نمایشگر میت X2 حالت چین‌خوردگی ندارد

صفحه رسمی توییتر هواوی در پست جدیدی اعلام کرده که نمایشگر نسل جدید موبایل تاشوی این شرکت چین‌خوردگی ندارد. اگر چنین ادعایی صحیح باشد هوآوی به دستاورد بزرگی در زمینه طراحی صفحات خم‌شدنی دست پیدا کرده چراکه ...

صفحه رسمی توییتر هواوی در پست جدیدی اعلام کرده که نمایشگر نسل جدید موبایل تاشوی این شرکت چین‌خوردگی ندارد. اگر چنین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - ادعایی صحیح باشد هوآوی به دستاورد بزرگی در زمینه طراحی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - صفحات خم‌شدنی دست پیدا کرده چراکه حالت تاشدگی نمایشگر موبایل‌های تاشو پس از باز شدن آن‌ها، یکی از مشکلات - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - در طراحی این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - نوع موبایل‌ها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - بوده است. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - گرافیک منتشر شده همچنین شعاع خم‌شدگی بسیار کوچکی را بین دو صفحه نشان می‌دهد.

هواوی دوشنبه ۴ اسفند از میت X2 رونمایی می‌کند. این گوشی برخلاف نسل قبلی آن به سمت داخل تا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - می‌شود و از این حیث به گلکسی زد فولد شباهت پیدا کرده است. شایعه شده که در قاب عقب این دستگاه دوربین چهارگانه‌ای شامل یک سنسور اصلی ۵۰ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - مگاپیکسلی و سه سنسور ۱۶، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. میت X2 انرژی خود را از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۶۶ واتی سازگار خواهد بود.

مدیرعامل هواوی همچنین در پستی تایید کرده است که موبایل جدید آن‌ها از چیپست ۵ نانومتری Kirin 9000 استفاده می‌کند. تراشه مذکور در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار است که قبلا آن را با اسنپدراگون ۸۸۸، اگزینوس ۲۱۰۰ و A14 اپل مقایسه کرده بودیم. همچنین در خبرهای قبلی به این موضوع اشاره شده بود که میت ایکس ۲ به سیستم عامل اندروید ۱ و رابط کاربری EMUI 11 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - مجهز خواهد شد.

انتظار داریم این گوشی یک نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و وضوح ۲۲۷۰ در ۱۱۶۰ پیکسلی و یک نمایشگر داخلی ۸.۰۱ اینچی با وضوح ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسلی داشته باشد. گزارش‌ها می‌گویند که این موبایل تاشو در بخش سلفی از دوربین دوگانه بهره می‌برد و این دوربین روی نمایشگر خارجی دستگاه قرار داده می‌شود. قیمت احتمالی میت X2 حداقل ۲۰۰۰ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - دلار خواهد بود.

رویداد رونمایی میت X جدید همزمان با کنگره جهانی موبایل شانگهای برگزار خواهد شد که پیش از این در تابستان برپا می‌شد اما حالا جای خود را با رویداد MWC بارسلونا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فارس استان فارس - عوض کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone