🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31402.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

درآمد توسعه‌دهندگان اپ استور در سال ۲۰۱۸ چقدر بوده است؟

اپ استور طی ده سال گذشته درآمد سرسام آور ۱۲۰ میلیارد دلاری را عاید توسعه دهندگان iOS کرده که حدود یک چهارم آن تنها در سال ۲۰۱۸ بدست آمده است. این مساله حاکی از رشد ...

اپ استور طی ده سال گذشته درآمد سرسام آور ۱۲۰ میلیارد دلاری را عاید توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نجف آباد استان اصفهان - دهندگان iOS کرده که حدود یک چهارم آن تنها در سال ۲۰۱۸ بدست آمده است. این مساله حاکی از رشد چشمگیر مارکت قدرتمند اپل در ماه های گذشته است.

سال گذشته این کمپانی میزان درآمد توسعه دهندگان را ۸۶ میلیارد دلار عنوان کرده بود و مقایسه آن با رقم کنونی از رشد ۳۴ میلیارد دلاری طی یکسال - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نجف آباد استان اصفهان - خبر می دهد. این رقم ۲۸ درصد از رشد ۲۶.۵ میلیارد دلاری اپل در سال ۲۰۱۷ بیشتر است. بخشی از این پیشرفت مدیون گسترش بیشتر گوشی های هوشمند و شبکه های مخابراتی پر سرعت در سراسر جهان است.

نباید فراموش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نجف آباد استان اصفهان - کرد که کمپانی آمریکایی درصدی از درامد فروش اپلیکیشن ها را به عنوان کمیسیون برای خودش برمی دارد در نتیجه درامد کلی اپ استور از زمان راه اندازی بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار بوده است. در این بین ۱۶۴ شرکت از توسعه دهندگان اپ استور توانسته‌اند در سال ۲۰۱۸ میلادی حداقل یک میلیون دلار درآمد کسب کنند. این رقم نشان می‌دهد که تعداد شرکت های توسعه دهنده‌ با درآمد یک میلیون دلاری در اپ استور تقریباً دو برابر گوگل پلی است

اپل گزارش مربوط به عملکرد مالی مارکتش  را طی افتتاحیه برنامه ای به نام «کمپ کارآفرینان» اعلام کرده که در آن ۱۱ استارتاپ توسعه اپ که توسط زنان بنیانگذاری شده اند امکان دیدار با کارکنان، مهندسان و متخصصان اپل را پیدا می کنند.  تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نجف آباد استان اصفهان

فروشگاه اپ استور طی تعطیلات چند روزه کریسمس توانست به رکورد فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نجف آباد استان اصفهان - خیره‌کننده ۱.۲ میلیارد دلار دست پیدا کند. بخش قابل توجهی از این فروش نیز در نخستین روز سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده که آن هم به نوبه خود رکوردشکنی کرده است.

درآمد بخش خدمات اپل نیز که شامل اپ استور و اپل پی می شود در سال ۲۰۱۸ با رشد ۲۴ درصدی به ۳۷.۲ میلیارد دلار رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone