🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31401.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین موبایل اندروید گو شیائومی با قیمت مناسب معرفی شد

شیائومی به صورت رسمی اولین موبایل مبتنی بر اندروید گو را با نام ردمی گو معرفی کرد که کاربران با بودجه کم را هدف گرفته است. هفته گذشته برخی ویژگی های این موبایل لو رفته ...

شیائومی به صورت رسمی اولین موبایل مبتنی بر اندروید گو را با نام ردمی گو معرفی کرد که کاربران با بودجه کم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - را هدف گرفته است.

هفته گذشته برخی ویژگی های این موبایل لو رفته بود و حالا شیائومی آنها را تایید کرده است. همانطور که از نام این موبایل برمی آید، به عنوان دستگاهی ارزان‌قیمت و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - برای بازارهای در حال توسعه معرفی شده از این‌رو نباید از آن انتظار چندانی داشته باشیم. ردمی گو - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - به نمایشگری ۵ اینچی با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - رزولوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ مجهز شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - در هر چهار طرف آن حاشیه هایی قابل توجه به چشم می خورند.تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی

از نظر سخت افزاری با چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵ با حداکثر فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز مواجهیم که در موبایل های اقتصادی ۲ سال پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - هم به کار رفته بود. پیکربندی حافظه هم شامل ۱ گیگابایت رم و ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بخواهد بود، البته امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه خارجی وجود دارد.

مسئولیت تصویر برداری در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - ردمی گو به عهده دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. در کنار سنسور اصلی یک فلش LED به چشم می خورد که به افزایش کیفیت تصاویر در محیط های با نور - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - کم کمک خواهد کرد.

یکی از نقاط قوت این موبایل باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی است که با توجه به نمایشگر نه چندان بزرگ و سیستم عامل سبک اندروید گو به شارژدهی مناسبی منجر خواهد شد.

شیائومی ردمی گو از هفته آینده و در رنگ های مشکی و آبی به بازار عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول در اروپا ۸۰ یورو اعلام شده اما عرضه آن در بازارهای دیگر هنوز تایید نشده. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - برخی منابع اما - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ساوه استان مرکزی - از عرضه آن در بازارهای آسیایی تا دو ماه دیگر خبر داده اند که با توجه به قیمت مقرون به صرفه گوشی به نظر درست از آب در خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone