🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31398.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

دولت ژاپن دستگاه های اینترنت اشیا شهروندان را هک می کند

دولت ژاپن قانونی را تصویب کرده که بر اساس آن اجازه هک کردن دستگاه های اینترنت اشیا شهروندان این کشور داده می شود. هدف از این کار، پژوهش روی دستگاه های اینترنت اشیا نا امن ...

دولت ژاپن قانونی را تصویب کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی - که بر اساس آن اجازه هک کردن دستگاه های اینترنت اشیا شهروندان این کشور داده می شود. هدف از این کار، پژوهش روی دستگاه های اینترنت اشیا نا امن است.

این پژوهش توسط کارمندان موسسه فناوری اطلاعات و ارتباطات ملی انجام می شود و وزارت کشور و ارتباطات ژاپن بر آن نظارت دارد. کارمندان اجازه دارند از پسوردهای پیش فرض و یا موارد جمع آوری شده در دیکشنری پسوردها برای لاگین شدن به دستگاه های اینترنت اشیا شهروندان کشور استفاده کنند.

هدف این است که لیستی از دستگاه های نا امن با پسوردهای پیش فرض یا قابل حدس تهیه شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی - در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی - نهایت این لیست در اختیار ارائه دهندگان خدمات اینترنت و مسئولین کشور قرار داده شود. به این ترتیب می توان به مصرف کنندگان اخطار داد و دستگاه ها را امن کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی

پژوهش از ماه آتی میلادی آغاز خواهد شد و قرار است امنیت پسوردهای 200 میلیون دستگاه آزمایش شود. در ابتدا روترها و دوربین های مبتنی بر وب بررسی می شوند. دستگاه های آزمایش شده شامل مواردی متعلق به افراد و شبکه های شرکت ها نیز خواهند بود.

مقامات وزارت کشور و ارتباطات ژاپن ادعا کرده اند که دو سوم از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی - تمامی تهدیدات سایبری در سال 2016 مربوط به دستگاه های اینترنت اشیاء بوده اند. هدف نهایی طرح این است که دولت برای المپیک تابستانی سال 2020 توکیو آماده شود. دولت نگران سوء استفاده احتمالی هکرها از دستگاه های مبتنی بر اینترنت اشیاء برای حمله به زیر ساخت های بازی های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی - المپیک است.

شاید این نگرانی ها چندان هم غیر منطقی نباشد؛ چرا که بد افزار Olympic Destroyer پیش از افتتاحیه المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کره جنوبی این رویداد را تهدید کرده بود؛ حمله ای که به هکرهای روسی نسبت داده شده بود.

علاوه بر این هکرهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی - که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی - گفته می شد با دولت روسیه در ارتباط هستند از بات نتی به نام VPNFilter بهره برده بودند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی - روترها و دستگاه های اینترنت اشیاء را مورد حمله قرار دهند. بسیاری از حمله های مبتنی بر بات - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آشتیان استان مرکزی - نت ها توسط هکرهایی انجام می شود که قبلا به دلیل پسوردهای قابل حدس به دستگاه ها نفوذ کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone