🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31394.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ شرکت سازنده دوربین موبایل با زوم 25 برابری را خریداری می کند

زوم بدون افت کیفیت دوربین یکی از چالش بر انگیزترین بخش های توسعه موبایل برای شرکت های سازنده است. برخی از شرکت ها از دوربین دوم با لنزهای تله فوتو بهره می برند اما به ...

زوم بدون افت کیفیت دوربین یکی از چالش بر انگیزترین بخش های توسعه موبایل برای شرکت های سازنده است. برخی از شرکت ها از دوربین دوم با لنزهای تله فوتو بهره می برند اما به نظر می رسد سامسونگ در تلاش است تا فناوری زوم بالا و بدون افت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - کیفیت را به گوشی های هوشمند آتی خود بیاورد.

بنا بر گفته های دو رسانه مطلع از موضوع، سامسونگ اکنون شرکت کورفوتونیکس را به تصاحب خود در آورده است. این شرکت چندان هم با صنعت گوشی های هوشمند غریبه نیست و پیش از این با شرکت اوپو همکاری هایی برای توسعه دوربین پریسکوپ داشته است. اولین بار در سال 2017 بود که ایده پریسکوپ به عنوان دوربینی با زوم بدون افت کیفیت 5 برابری نمایش داده شد. چند هفته قبل ایده ارتقا یافته دیگری خبر از زوم 10 برابری بدون افت کیفیت را می داد.

موضوع تصاحب شرکت کورفوتونیکس از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - سوی سامسونگ تأیید یا رد نشده است. این دو رسانه اعلام کرده اند مبلغی که سامسونگ برای این خرید هزینه کرده 155 میلیون دلار بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان
اوپو پیشتر خبر از طرح خود برای دوربین گوشی با زوم 10 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - برابری داده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - بود.

تصاحب این شرکت، در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - نهایت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - ممکن است به ضرر اوپو تمام شود. اوپو در حدود یک سال قبل با کورفوتونیکس قرارداد همکاری امضا کرده بود و به نظر می رسید گوشی های آتی اوپو با فناوری زوم دوربین پیشرفته همراه شوند. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - حالا اما با خرید این شرکت توسط سامسونگ شاید همکاری با اوپو به پایان راه خود برسد.

از سوی دیگر احتمالاً سامسونگ می تواند از این فناوری زوم بالا در گوشی های آتی بهره ببرد البته - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - نمی توان با اطمینان گفت که آیا گلکسی اس 10 یا گلکسی نوت 10 از این فناوری بهره خواهند برد یا خیر.

شرکت کورفوتونیکس حدوداً 150 پتنت را در اختیار دارد. آخرین محصولش ترکیبی از دوربین سه گانه بود که امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - دستیابی به زوم 25 برابری را فراهم می کرد. با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - جزئیاتی از نحوه کارکرد آن اعلام نشده بود. علاوه بر این باید اشاره کرد که این شرکت با اپل هم به مشکلات حقوقی بر خورده بود. اپل مدعی شده بود که پتنت های مرتبط با دوربین دوگانه توسط کورفوتونیکس نقض شده اند.

 

تماشا کنید: به رخ کشیدن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - قدرت دوربین آیفون XS در ویدیو جدید کمپین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گلپایگان استان اصفهان - Shot on iPhone

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone