🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22477.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل می‌گوید آسیب‌پذیری‌های اپ Mail خطر آنی برای کاربران ندارند

اپل می‌گوید آسیب پذیری جدیدی که به تازگی در اپ Mail سیستم عامل iOS کشف شده «خطر آنی» برای کاربران ندارد. با این حال کمپانی کوپرتینویی گفت که این حفره را با به روزرسانی نرم ...

اپل می‌گوید آسیب پذیری جدیدی که به تازگی در اپ Mail سیستم عامل iOS کشف شده «خطر آنی» برای کاربران ندارد. با این حال کمپانی کوپرتینویی گفت که این حفره را با به روزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد کرد.

چند روز قبل یک استارتاپ امنیت سایبری به نام ZecOps از کشف حفره - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - امنیتی روز صفر در اپ Mail سیستم عامل iOS خبر داد که به هکرها اجازه می‌دهد دستگاه‌های مبتنی بر iOS را بدون اینکه کاربر روی لینک کلیک کرده و یا کار دیگری انجام دهد، آلوده کنند. این شرکت امنیتی گفت شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد هکرها دست کم به مدت دو سال از این حفره علیه حداقل شش هدف بلندپایه در دنیا استفاده کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی

اپل اما با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید مشکلاتی که استارتاپ ZecOps کشف کرده است به تنهایی برای عبور از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - سد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - امنیتی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - آیفون و آیپد کافی نیستند و آن‌ها هیچ سندی پیدا نکرده‌اند که نشان بدهد از این حفره‌ها علیه کاربران استفاده شده است. اپل اضافه می‌کند که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - این مشکلات «خطر آنی» برای کاربران نداشته و در به روزرسانی نرم افزاری آینده رفع خواهند شد.

شرکت ZecOps می‌گوید ردپای سوء استفاده از حفره‌های یاد شده را در سیستم عامل iOS پیدا کرده و چون پیام‌ها از گوشی قربانی پاک شده بودند، این شرکت نتوانسته مدارک را در قالب پیام ذخیره کند. این شرکت در پاسخ به بیانیه اپل بار دیگر تأکید کرد که از این آسیب پذیری به صورت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - گسترده در حملات استفاده شده و به محض منتشر شدن به روزرسانی توسط اپل، اطلاعات بیشتری را برای پشتیبانی از ادعاهایش منتشر می‌کند.

یکی از محققان امنیتی شرکت Jamf  که گزارش شرکت ZecOps را بررسی کرده است در گفتگو با WSJ می‌گوید شواهد شرکت ZecOps «قانع کننده» بوده ولی موثق نیستند.

با اینکه اپل می‌گوید این حفره امنیتی به شکل گسترده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر دلیجان استان مرکزی - مورد سو استفاده قرار نگرفته، اما آنقدر جدی بوده که این شرکت حاضر شده آن را با به روزرسانی نرم افزاری برطرف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone