🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31905.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مشکلات حقوقی سامسونگ و هواوی بالاخره حل شد

سامسونگ و هواوی دیروز تصمیم گرفتند که اختلاف نظر حقوقی ۲ سال پش خود را حل کنند و با اعلام این تصمیم به دادگاه، پرونده حقوقی خود را ببندند. این پروند در سال ۲۰۱۶ میلادی ...

سامسونگ و هواوی دیروز تصمیم گرفتند که اختلاف نظر حقوقی ۲ سال پش خود را حل کنند و با اعلام این تصمیم به دادگاه، پرونده حقوقی خود را ببندند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان

این پروند در سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز شد. در آن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - زمان هواوی و سامسونگ مدعی شده بودند که هر دو از مقررات قرارداد‌ها و پتنت‌ها را نقض کرده‌اند. قرار بود شهریور ماه آینده دادگاهی رسمی برگزار شود و هیئت منصفه درباره‌ی این ادعا‌ها تصمیم بگیرند.

سامسونگ مدعی بود که هواوی تعهدات حق لیسانس FRAND خود را زیر پا گذاشته است. بر اساس تهدات FRAND  که از سر واژه‌های fair, reasonable, and nondiscriminatory به معنی منصفانه، منطقی و بدون تبعیض برگرفته شده، هواوی باید رفتار ضد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - رقابتی خود را کنار بگذارد و طرح مفهومی بسیار از پتنت‌های خود را با دیگر کمپانی‌ها به اشتراک بگذارد. با این وجود به نظر می‌رسد که سامسونگ و هواوی بالاخره توانسته‌اند با هم به نتیجه‌ی مشترکی برسند و مشکلات حقوقی خود را حل کنند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان

سال ۲۰۱۶ هواوی سامسونگ را به خاطر نقض حقوق مالکیت معنوی اش در حوزه تکنولوژی ها و نرم افزارهای موبایل (4G LTE) هم در آمریکا و هم در چین مورد پیگرد قانونی قرار داد.

برخلاف آنچه در بسیاری از پرونده های حقوقی مشاهده می کنید شاکی این پرونده در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - دادخواست خود خواهان دریافت جریمه نشده بود و در مقابل خواستار آن بود که سامسونگ نیز امکان استفاده از پتنت هایش را برای آن فراهم نماید.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان

سال ۲۰۱۷ میلادی هم دادگاه حل اختلاف Quanzhou چین، رای تازه ای را صادر کرد که براساس آن سامسونگ موظف می شد مبلغ ۱۱.۶ میلیون دلار را به عنوان خسارت به شاکی پرداخت نماید.

این در حالی است که این دو شرکت طی کنگره‌ جهانی موبایل از دو موبایل تاشو خود با نام‌های میت ایکس و گلکسی فولد معرفی کردند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - که شباهت فوق العاده‌ای در طرح مفهوم کلی آن با یکدیگر دارند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان

هواوی که حالا دیگر جای پای خود - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - را در حوزه گوشی های هوشمند محکم کرده، به دنبال پایین کشیدن سامسونگ از اریکه بزرگترین فروشنده دنیای موبایل است و باید دید رقابت این دو شرکت آسیایی با هم چه سرانجامی خواهد داشت؟ از نظر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - شما هواوی می‌تواند به سلطنت سامسونگ بر بازار موبایل پایان دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone