🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36155.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

باگ اپلیکیشن گوگل با فاش کردن پیامک‌های کاربران جنجالی شد

اخیرا وجود مشکلی در اپلیکیشن گوگل جنجال‌های زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است. همانطور که می‌دانید، توسعه‌دهندگان، خصوصا آن‌هایی که بازی‌ موبایل می‌سازند به خاطر پنهان کردن قابلیت‌هایی عموما بی‌ مصرف اما غافلگیرکننده ...

اخیرا وجود مشکلی در اپلیکیشن گوگل جنجال‌های زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است. همانطور که می‌دانید، توسعه‌دهندگان، خصوصا آن‌هایی که بازی‌ موبایل می‌سازند به خاطر پنهان کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - قابلیت‌هایی عموما بی‌ مصرف اما غافلگیرکننده به نام Easter Egg در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - محصولات خود شهرت دارند.

رفتاری که اخیرا در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - اپلیکیشن جستجوی گوگل دیده شده هم در نظر اول شبیه به یک ایستر اگ می‌ماند، اما با یک تفاوت بسیار فاحش: سورپرایز گوگل اطلاعات خصوصی شما را برای افراد دیگر فاش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌کند. این موضوع که به نظر می‌رسد یک باگ اساسی باشد، فضایی فراهم کرده که هر کس با گرفتن گوشی شما در دست بتواند از طریق اپلیکیشن گوگل به تاریخچه پیامک‌هایتان دسترسی پیدا کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران
فعلا برای برطرف شدن مشکل می توان دسترسی پیامک را غیر فعال کرد

یکی از کاربران ردیت به نام Krizastro ادعا می‌کند که این باگ را در اپلیکیشن گوگل کشف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - کرده است. ظاهرا این فرد هنگام جستجوی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - عبارت “the1975.com” در اپلیکیشن، یک نقطه اضافی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - جلوی 5 گذاشته و عبارت به شکل “the1975..com” درآمده است. اما همان یک نقطه اضافی کافی بوده تا گوگل در عوض جستجوی در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - اینترنت، کل تاریخچه پیامک‌های گوشی را به نمایش درآورد.

ضمنا بعضی کاربران ردیت کلمات دیگری را هم کشف کرده‌اند که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - موجب فاش کردن پیامک‌ها می‌شوند:

– Vizela viagens
– Vizel viagens
– Izela viagens
– Zela viagens

با نوشتن هر کدام - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - از عبارت‌های بالا در نوار جستجوی اپ گوگل، شاهد نمایش آخرین پیامک‌های موجود در اینباکس خود خواهید بود که دلیل این مشکل عجیب هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - برای هیچ کس مشخص نشده است. اما احتمالا با دسترسی مستقیم اپلیکیشن گوگل به پیامک‌ها ارتباط مستقیمی دارد.

گوگل هنوز نسبت به این باگ واکنشی نشان نداده، اما تا ارائه به‌روزرسانی و رفع مشکل می‌توانید با یک راهکار ساده جلوی لو رفتن پیامک‌هایتان را بگیرید. کافیست در تنظیمات اندروید وارد صفحه مخصوص اپلیکیشن گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - و قسمت دسترسی‌های آن شده و دسترسی به پیامک‌ها را غیر فعال کنید. در این صورت دیگر شاهد این باگ نخواهید بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone