🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36153.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مدل 2018 هواوی واچ 2 معرفی شد؛ ارتقایی اندک اما ارزشمند نسبت به مدل پیشین

طی چند سال اخیر، کمپانی هواوی به موفقیت های مهمی در بازار پوشیدنی ها دست یافته و هم اکنون سهمی 6 درصدی از بازار جهانی این دیوایس ها دارد. این کمپانی چینی حالا در حرکتی ...

طی چند سال اخیر، کمپانی هواوی به موفقیت های مهمی در بازار پوشیدنی ها دست یافته و هم اکنون سهمی 6 درصدی از بازار جهانی این دیوایس ها دارد. این کمپانی چینی حالا در حرکتی با هدف بهبود موفقیت خود، تصمیم به عرضه مدلی نسبتا ارتقایافته از هواوی واچ 2 پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان - گرفته که تحت عنوان Watch 2 2018 شناخته می شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان - در دو مدل به دست مشتریان می رسد.

از لحاظ فیزیکی، هردو - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان - پوشیدنی ویژگی هایی یکسان ارائه می کنند. این بدان معناست که پنل OLED و 1.2 اینچی هر دو دیوایس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان - رزولوشن 390x390 را به نمایش در می آورد و چیپست اسنپدراگون ویر 2100 در نقش قلب تپنده هر دو ظاهر می شود؛ چیپستی که بیشتر از دو سال پیش روانه بازار شده بود. علاوه بر این ها می توانید منتظر دستیابی به 4 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه رم 768 مگابایتی نیز باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان

پوشیدنی های جدید هواوی همراه با چیپ NFC عرضه می شوند که از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان - هواوی پی، علی پی و مبادلات مالی از طریق WeChat در چین پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان - می کند. علاوه بر این، جواز IP68 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان - خیالتان را از بابت مقاومت در برابر آب و گرد و خاک راحت می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان - و از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به جی پی اس داخلی، پایشگر ضربان قلب و پایشگر الگوی خواب اشاره کرد.

علی رغم تمام این شباهت ها، دو مدل Watch 2 2018 چند تفاوت مهم با یکدیگر دارند. پیش از هر چیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان - هواوی برای عرضه یک مدل ارزان قیمت و مبتنی بر بلوتوث و مدلی دیگر که از e-SIM یا nano-SIM پشتیبانی می کند برنامه ریزی کرده است. ناگفته نماند که هنگام استفاده از 4G، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان - باتری 420 میلی آمپر ساعتی دستگاه می تواند کاربر را برای یک روز همراهی کند. در صورت غیرفعال بودن 4G، این عمر باتری تا 12 ساعت دیگر افزایش می یابد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خرمدره استان زنجان

در حال حاضر خانواده هواوی واچ 2 2018 با قیمت پایه 240 دلار در چین به فروش می رسد. اما این قیمت به مدل بلوتوثی تعلق داشته و مدل LTE با قیمتی اندک گران تر و 310 دلاری به دست مشتریان خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone