🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11502.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی My Time at Portia؛ جان تازه در کالبد شبیه‌سازی

بسیاری از سبک‌های بازی‌سازی اشباع شده‌اند و بازی‌های شبیه‌سازی هم شامل همین قانون هستند اما هر از چند گاهی عرضه‌ی بازی‌های خلاقانه‌ای مثل بازی My Time at Portia تمام این معادلات را بر هم می‌زنند ...

بسیاری از سبک‌های بازی‌سازی اشباع شده‌اند و بازی‌های شبیه‌سازی هم شامل همین قانون هستند اما هر از چند گاهی عرضه‌ی بازی‌های خلاقانه‌ای مثل بازی My Time at Portia تمام این معادلات را بر هم می‌زنند و جای خود را پیدا می‌کنند.

بازی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان - My Time at Portia یک عنوان جهان‌باز است که در آن باید برای ساختن دوباره‌ی زندگی پس از یک دوران پساآخرالزمانی تلاش کنید. اما زندگی در این سرزمین یک رقابت همیشگی است که باید در آن تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا رکورد بیشترین میزان ساخت و ساز شهر را از دست ندهید.

داستان بازی همان روند همیشگی را دارد که کاراکتر به زادگاه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان - والدینش برمی‌گردد تا خانه‌ای که از آن‌ها به جا مانده را نجات بدهد و بازسازی کند اما در همین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان - میان به زندگی روستایی عادت می‌کند، تشکیل خانواده می‌دهد و همانجا می‌ماند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان

با توجه به جهان باز بودن این بازی شما می‌توانید به راحتی در محیط بازی به ماجراجویی بپردازید، ابزار و منابع لازم را جمع‌آوری کنید.محیط بازی سه بعدی است و از کیفیت خوبی هم برخوردار است که باعث می‌شود نتوانید از گشت و گذار در محیط جذاب بازی دست بکشید.

جالب است که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌توانید با سایر ساکنان هم ارتباط برقرار کنید و هر چه مدت بیشتری را در بازی بگذرانید روابط اجتماعی بیشتری شکل خواهند گرفت که به شما کمک می‌کنند تا مدیریت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان - کارها را راحت‌تر جلو ببرید.

علاوه بر این، شما شهر خود را در کنار خرابه‌هایی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان - از گذشته ساخته‌اید که رمز و راز خود را دارند و تبدیل به خانه‌ای برای هیولاها شده‌اند بنابراین باید - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان - انتظار حمله‌هایی از طرف آن بخش را داشته باشید و از قبل خودتان را آماده کنید.

نقطه‌ی قوت بازی My Time at - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان - Portia همین است که قرار نیست در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان - آن فقط هیزم حمع کنید و خانه بسازید بلکه با یک گیم‌پلی متنوع و سرگرم‌کننده روبرو هستید که بخش‌های مختلفی دارد و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان - به راحتی به ورطه‌ی تکرار کشیده نمی‌شود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان

حجم بازی نسبت به عناوین مشابه خود بیشتر است اما در حقیقت تجربه‌ای که بازی در اختیار بازیکنانش می‌گذارد هم فراتر از چیزی است که معمولا در سبک شبیه‌سازی و روی موبایل تجربه می‌کنید. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان -

گیم‌پلی بازی مشابه نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی است و می‌توانید با اکانت مشابه، بازی را ادامه بدهید. نسخه‌ی موبایلی بازی به تازگی منتشر شده که قیمتی معادل ۷.۹۹ دلار دارد اما احتمالا به زودی به صورت رایگان در دانلود سنترهای داخلی منتشر خواهد شد.

اگر نسخه‌ی پی سی را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید زودتر به بازی سر بزنید،‌ می‌توانید بازی را به صور رایگان روی کامپیوتر شخصی خود تجربه کنید. بازی My Time at Portia یکی از بهترین‌های سبک شبیه‌سازی است که می‌تواند حتی برای کسانی که به این سبک علاقه مند نیستند هم جذاب باشد بنابراین بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر شهرضا استان اصفهان

My Time at Portia

سازنده: Nuverse Limited قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/1100 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone