🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36160.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی هدست واقعیت مجازی مستقل Mi VR را معرفی کرد

در مراسم امروز صبح شیائومی از محصولات متنوعی رونمایی شد. به طور قطع شیائومی Mi 8 ستاره نمایش بود اما Mi 8 Explorer Edition و Mi 8 SE هم خوش درخشیدند. مراسم با معرفی دستبند ...

در مراسم امروز صبح شیائومی از محصولات متنوعی رونمایی شد. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران - به طور قطع شیائومی Mi 8 ستاره - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران - نمایش بود اما Mi 8 Explorer Edition و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران - Mi 8 SE هم خوش درخشیدند. مراسم با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران - معرفی دستبند شیائومی Mi Band 3 ادامه یافت و در انتها شاهد رونمایی از هدست مستقل شیائومی وی آر هم بودیم.

این هدست واقعیت مجازی با همکاری آکیلسِ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران - فیسبوک ساخته شده که البته ماه‌ها پیش و در ژانویه سال ۲۰۱۸ از آن سخن به میان آمده بود. شیائومی می‌گوید هدست واقعیت مجازی‌اش از همین امروز در چین قابل خریداری است. گویا بازار هدف این هدست کشورهای شرقی بوده و فعلا هیچ برنامه‌ای برای ارائه آن در غرب وجود ندارد.

همانطور که انتظار می‌رود این هدست بدون سیم خواهد بود و کاملا متکی بر سخت‌افزار خودش عمل خواهد کرد و تنها سیمی که به آن وصل می‌شود یک کابل برای شارژ کردن آن است. هدست شیائومی وی آر نیازمند هیچ سخت افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران - یا قطعه‌ای جانبی نیست.

هدست دارای یک پنل LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران - در ۱۴۴۰ پیکسل است که به وسیله اسنپدراگون ۸۲۱ تامین می‌شود. این چیپست اولین بار سال ۲۰۱۶ معرفی شد و روی تلفن‌های همراهی نظیر گوگل پیکسل، پیکسل ایکس ال، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران - اچ‌تی‌سی یو اولترا، وان پلاس ۳ تی و می نوت ۲ شیائومی به کار گرفته شد.

شیائومی وی آر در دو مدل ارائه می‌شود. یکی با حافظه ۳۲ گیگابایتی و قیمت ۲۳۵ دلاری و مدل دیگر با حافظه ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۲۸۱ دلاری. جک هدفون هم روی بدنه دستگاه قرار گرفته.

با در نظرگیری اینکه شیائومی در آستانه ورود به بازار ارزش‌گذاری سهام و عرضه اولیه سهام خود است، طبیعی به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر نور استان مازندران - می‌رسد که آن‌ها قصد ایجاد تنوع در کاتالوگ محصولات خود را داشته باشند. بر اساس گزارش‌ها شیائومی حدودا ۸۰ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده که این یعنی شرکت چینی مذکور از ارزشمندترین استارتاپ‌ها جهان به حساب می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone