🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39710.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مانیتورهای گیمینگ و سرگرمی ویوسونیک معرفی شدند

پس از انویدیا که دیروز از مانیتور گیمینگ 64 اینچی «BFGDs» رونمایی کرد، امروز همزمان با رویداد CES ویوسونیک نیز از 3 مدل مانیتور ویژه بازی و 2 مدل مانیتور مخصوص سرگرمی خود رونمایی کرده ...

پس از انویدیا که دیروز از مانیتور گیمینگ 64 اینچی «BFGDs» رونمایی کرد، امروز همزمان با رویداد CES ویوسونیک نیز از 3 مدل مانیتور ویژه بازی و 2 مدل مانیتور مخصوص سرگرمی خود رونمایی کرده است.

مانیتور اول «XG2560» است که 25 اینچی بوده و رزولوشن 1080p در کنار  نرخ رفرش 240 هرتز با پشتیبانی از فناوری G-sync انویدیا به منظور حذف پارگی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تصاویر را ارائه می دهد. قیمت این مانیتور 573 دلار است.

مدل «XG3220» یکی از اولین مانیتورهای جهان است که کیفیت 4K به همراه پشتیبانی از HDR - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 10 را ارائه می دهد. این محصول از فناوری FreeSync کمپانی AMD به منظور حذف پارگی تصاویر نیز پشتیبانی می کند. البته احتمالاً فقط از نرخ رفرش 60 هرتز پشتیبانی می کند. قیمت XG3220 نیز 629 دلار است.

مانیتور گیمینگ «XG3540C» رزولوشن 1440p را ارائه می دهد و 34 اینچی است. این محصول دارای پنلی خمیده و فوق عریض - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است و از نرخ رفرش 100 هرتز بهره می برد. قیمت این مدل 739 دلار است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان
مانیتور XG3540C

مانیتورهای سرگرمی جدید ویو سونیک

هر دو - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مانیتور سرگرمی «VX2758-C-MH» و «VX3258-2KC-MHD» دارای نرخ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رفرش 144 هرتز و با پنل های خمیده هستند و از فناوری FreeSync کمپانی AMD پشتیبانی می کنند. مانیتور اول 27 اینچی با رزولوشن 1080p است و مانیتور دوم 32 اینچی با رزولوشن 1440p است. این دو محصول نیز به ترتیب 266 و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 409 دلار قیمت دارند.

البته اینکه ویوسونیک این دو مانیتور را مخصوص سرگرمی می نامد عجیب است، زیرا در هر حال بازی هم جزء - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سرگرمی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به حساب می آید. از سوی دیگر به لطف رفرش ریت 144 هرتز به همراه پشتیبانی از فناوری FreeSync، این دو محصول برای بازی نیز مناسب به نظر می رسند.

انتظار می رود مانیتورهای جدید ویوسونیک از همین ماه میلادی و به بعد روانه بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone