🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39708.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

توقف موقتی ارائه بسته امنیتی برای آسیب پذیری های Spectre و Meltdown توسط مایکروسافت

چندی پیش خبر رسید که چیپ های اینتل دو حفره امنیتی خطرناک به نام های Meltdown و Spectre دارند که به مهاجمان امکان می دهند با سوء استفاده از عملیات پردازش موازی، به حافظه محرمانه پردازنده دست ...

چندی پیش خبر رسید که چیپ های اینتل دو حفره امنیتی خطرناک به نام های Meltdown و Spectre دارند که به مهاجمان امکان می دهند با سوء استفاده از عملیات پردازش موازی، به حافظه محرمانه پردازنده دست پیدا کنند و هرگونه اطلاعات موجود روی سیستم را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان - به سرقت ببرند.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر مایکروسافت بسته امنیتی ویژه ای را برای رفع آسیب پذیری چیپ های اینتل برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد که در ادامه مشخص شد برخی کامپیوترهای مجهز به چیپ های مبتنی بر معماری AMD که این بسته را دریافت کرده اند دیگر بوت نمی شوند.

حالا مایکروسافت به این خبر واکنش نشان داده و اعلام نموده که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان - ارائه بسته امنیتی خود را به صورت موقتی متوقف می کند.

ظاهرا کاربران به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان - فروم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان - های پشتیبانی این شرکت هجوم برده اند و از بوت نشدن کامپیوترهای ویندوزی مبتنی بر چیپ های دارای معماری AMD بعد از دریافت این بسته خبر داده اند.

مایکروسافت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان - نیز این مساله را تایید کرد و انگشت اتهام را به سوی AMD و مستندات آن گرفت:

مایکروسافت گزارشاتی را از مشتریان خود دریافت کرده مبنی بر آنکه برخی دستگاه های مبتنی بر معماری AMD با دریافت بسته امنیتی جدید وارد وضعیت غیرقابل بوت می شوند.

ما بعد از انجام بررسی های دقیق به این نتیجه رسیدیم که چیپ های مبتنی بر معماری AMD با مستنداتی که پیشتر در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان - اختیارمان قرار گرفته بود و براساس آنها مکانیزم های دفاعی لازم در برابر آسیب پذیری های Spectre و Meltdown را توسعه داده بودیم همخوانی ندارند.

بنابراین آن دسته از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان - کاربرانی که بعد از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان - دریافت بسته امنیتی ویندوز ۱۰ دچار مشکل شده اند باید به وبسایت پشتیبانی مایکروسافت سر بزنند تا دستگاه های خود را بازیابی نمایند. در عین حال مایکروسافت و AMD همکاری های خود را آغاز کرده اند تا فرایند ارائه بسته امنیتی مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر قوچان استان خراسان - را از سر بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone