🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19668.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

FBI مدعی حمله هکرهای ایرانی به تجهیزات شبکه F5 شد

FBI اخیرا ادعا کرده گروهی از هکرهای منتسب به ایران به بخش‌های خصوصی و دولتی ایالات متحده آمریکا حمله کرده‌اند. در حالی FBI چنین ادعایی را مطرح کرده که نام این هکرهای ایرانی را مشخص ...

FBI اخیرا ادعا کرده گروهی از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - هکرهای منتسب به ایران به بخش‌های خصوصی و دولتی ایالات متحده آمریکا حمله کرده‌اند.

در حالی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - FBI چنین ادعایی را مطرح کرده که نام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - این هکرهای ایرانی را مشخص نکرده، البته منابع به اسم رمز این گروه، «Fox Kitten» یا «Parasite» اشاره کرده‌اند. یکی از تحلیلگران سابق دولت ایالات متحده آمریکا که هم اکنون در یک شرکت امنیت سایبری خصوصی مشغول به فعالیت است، این گروه هکری را به سرنیزه ایران برای حملات سایبری تشبیه می‌کند.

این گروه هکری برای دستیابی به اهداف خود، به تجهیزات شبکه گران قیمت حمله می‌کند و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - برای این کار به سراغ آسیب‌پذیری‌های جدید می‌رود و پیش از اینکه شرکت‌ها بتوانند آن‌ها را برطرف کنند، به دستگاه‌ها دسترسی پیدا می‌کند. این دستگاه‌ها در شبکه‌های دولتی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - و خصوصی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. به گفته این تحلیلگر، وظیفه اصلی این گروه مهیا کردن شرایط برای حملات گروه‌های دیگر مانند «Shamoon» و «Oilrig» است.

زمانی که هکرها به دستگاه دسترسی پیدا کنند، روی آن در پشتی یا بک دور ایجاد کرده و تجهیزات را وارد شبکه هک شده می‌کنند. طبق - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - گزارش‌هایی که اوایل سال جاری میلادی توسط دو شرکت امنیت سایبری منتشر شد، این گروه هکری از تابستان سال گذشته با چنین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - روشی از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - آسیب‌پذیری‌ها سوءاستفاده کرده و دستگاه‌های زیر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - را مورد حمله قرار داده:

  • VPNهای Pulse Secure
  • سرور‌های Fortinet VPN - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - با سیستم عامل FortiOS
  • سرورهای VPN محافظت جهانی Palo Alto - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - Networks

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران

FBI در هشدار به بخش خصوصی آمریکا اعلام کرده که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - این گروه همچنان این آسیب‌پذیری‌ها را هدف قرار می‌دهد، البته Fox Kitten پیشرفته‌تر از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - گذشته شده و از آسیب‌پذیری CVE-2020-5902 که نزدیک به دو ماه پیش شناسایی شد و روی دستگاه‌های BIG-IP تاثیر می‌گذارد نیز سوءاستفاده می‌کند.

FBI نام این گروه را اعلام نکرده اما آن‌ها را مسئول حمله علیه Pulse Secure VPN دانسته و به این موضوع اشاره کرده که این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - گروه بخش خاصی را هدف قرار نداده است. این سازمان از کمپانی‌ها درخواست کرده برای جلوگیری از چنین حملاتی، آسیب‌پذیری دستگاه‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ساری استان مازندران - BIG-IP خود را برطرف کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاوه نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما شرف آباد ساری هم سرویس دهی داره
پاسخ: بله در شرف آباد شهر ساری خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone