🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13481.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

Terran R معرفی شد: راکت چندبار مصرفی که با پرینت سه بعدی در ۶۰ روز ساخته می‌شود

کاربردهای پرینت سه بعدی روزبه‌روز بیشتر می‌شود و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. حالا استارتاپ «Relativity Space» از راکت قابل استفاده مجدد جدیدی به نام «Terran R» رونمایی کرده که با مواد خام ...

کاربردهای پرینت سه بعدی روزبه‌روز بیشتر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران - می‌شود و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. حالا استارتاپ «Relativity Space» از راکت قابل استفاده مجدد جدیدی به نام «Terran R» رونمایی کرده که با مواد خام و توسط فناوری پرینت سه بعدی، می‌توان آن را در مدت ۶۰ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران - روز تولید کرد.

به گفته Relativity Space، راکت دو مرحله‌ای Terran R طولی برابر ۶۶ متر دارد و قطرش هم به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران - ۴.۹ متر می‌رسد. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران - این استارتاپ کالیفرنیایی راکتش را برای حمل - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران - ماهواره و ماموریت‌های بین سیاره‌ای طراحی کرده که می‌تواند محموله‌ها با وزن ۲۰ هزار کیلوگرم را روانه مدار پایین زمین کند. این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران - میزان بار تفاوت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران - چندانی با راکت فالکون ۹ شرکت اسپیس ایکس ندارد.

این راکت قدرتش را از ۷ موتور Aeon R این کمپانی تامین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران - می‌کند که این موتورها هم با فناوری پرینت سه بعدی ساخته می‌شوند. هرکدام از این موتورها می‌توانند ۱۳۷ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران - هزار کیلوگرم نیروی رانش تولید کنند. مرحله بالایی این راکت تنها به یک موتور Aeon R مجهز می‌شود.

به گفته Relativity Space، راکت Terran R بطور کامل قابل استفاده مجدد است که شامل این موتورها هم می‌شود. در حال حاضر نمی‌دانیم این استارتاپ چگونه می‌خواهد این موشک را بطور کامل بازیابی کند، با این حال با کار چالش‌برانگیزی روبه‌رو است.

Terran R اولین راکتی در جهان است که بطور کامل با پرینت سه بعدی ساخته می‌شود و برای تولیدش هوش مصنوعی و ربات‌های مستقل مورد استفاده قرار می‌گیرند تا ساختارها و همچنین موتورها را بسازند. با این روش، به قسمت‌های کمتری نیاز است و می‌توان در ۶۰ روز یک راکت ساخت. علاوه بر این، با قابلیت‌های آیرودینامیک منحصر به‌فردی روبه‌رو می‌شویم که با روش‌های سنتی نمی‌توان به آن‌ها دست پیدا کرد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران

این راکت سال ۲۰۲۴ پرتاب خواهد شد و در حال حاضر اولین قراردادش را با مشتری امضا کرده است. Terran R دومین راکت این استارتاپ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بابل استان مازندران - محسوب می‌شود که ادامه‌دهنده راه اولین موشک و بسیار کوچکتر Terran 1 است. Terran 1 که با پرینت سه بعدی ساخته می‌شود، امسال روانه فضا خواهد شد. ابعاد آن ۲۰ برابر کوچکتر از Terran R است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone