🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38592.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ پتنت جدیدی برای قلم S Pen به ثبت رساند

سامسونگ برای ارتقای تجربه کار با دیوایس های سری گلکسی نوت، اخیرا پتنت جدیدی ثبت کرده که گزینه های کنترل بیشتری به قلم S Pen اضافه می کند. مطابق یک گزارش جدید، غول کره ای ...

سامسونگ برای ارتقای تجربه کار با دیوایس های سری گلکسی نوت، اخیرا پتنت جدیدی ثبت کرده که گزینه های کنترل بیشتری به قلم S Pen اضافه می کند.

مطابق یک گزارش جدید، غول کره ای در سپتامبر ۲۰۱۷ پتنت جدیدی را در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) به ثبت رسانده که به پتنت ثبت شده دیگری از این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - شرکت در سال ۲۰۱۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - در سازمان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - ثبت اختراع ایالات متحده آمریکا شباهت دارد.

در این پتنت از قابلیت جدیدی رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - شده که به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - کاربر اجازه می دهد برای اجرای یک اپلیکیشن یا فرمان خاص، از S Pen، انگشتان دست یا هر دو به طور همزمان استفاده نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران

برای این قابلیت اینترفیس جدیدی طراحی شده تا کاربر بتواند از طریق یک منو، همزمان با ثبت یک یاداشت با S Pen بتواند به کمک انگشتان دست به پاک کردن نوشته ها هم اقدام کند.

به غیر از این کاربر قادر به اجرای ژست های حرکتی دیگری مثل مالتی تاچ، دابل تپ، لمس طولانی، کشیدن و رها کردن، اسکرول و زوم دو انگشتی برای اجرای فرمان های دیگر هم هست.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران

S Pen جدید همچنین امکان پاک کردن نوشته ها با قسمت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - انتهایی قلم را هم به شما می دهد. در این پتنت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - دو نسخه متفاوت از S Pen دیده می شود: یکی به قلم نوت ۸ با دکمه ای اختصاصی برای پاک کردن نوشته ها شباهت دارد و دیگری شبیه مدل ۲۰۱۳ قلم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - S Pen است که دکمه پاک کننده در قسمت انتهایی آن قرار داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران

مضاف بر این موارد، از پتنت جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - پیداست که در نسل های بعدی S Pen می توانید ضخامت، شفافیت و رنگ قلم را برای نقاشی با انگشت یا خود استایلوس تنظیم نمایید.

پیش بینی می شود که این قابلیت های جدید برای پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۹ تدارک دیده شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - اند که احتمالا در جریان مراسم MWC - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نوشهر استان مازندران - ۲۰۱۸ شاهد رونمایی از این دیوایس باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone