🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38593.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دوچرخه طراحی شده توسط اپل برای مقر ۵ میلیارد دلاری تازه‌اش را ببینید

اپل پارک مقر ۵ میلیارد دلاری سازنده‌ی آیفون، در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد و گفته‌ می‌شود که بسیار وسیع است. ساختمان اصلی حلقه‌ای شکل آن ۱۷۵ هکتار مساحت دارد. از این رو یک ...

اپل پارک مقر ۵ میلیارد دلاری سازنده‌ی آیفون، در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد و گفته‌ می‌شود که بسیار وسیع است. ساختمان اصلی حلقه‌ای شکل آن ۱۷۵ هکتار مساحت دارد. از این رو یک کارمند اپل در بهترین حالت خواهد توانست پس از ده دقیقه‌ پیادهٰ‌روی خود را از پارکینگ مجموعه به دفتر کارش برساند. به همین علت شرکت کوپرتینویی هزار دوچرخه و دو هزار محل استقرار در این کمپ فراهم کرده تا حمل و نقل داخلی را آسان کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان

البته مطلب مذکور اتفاق تازه‌ای نیست چرا که بسیاری از غول‌های تکنولوژی ساکن در سیلیکون ولی، دوچرخه‌هایی رایگان در اختیار کارمندان خود قرار می‌دهند اما اپل بر اساس اولویت‌هایش دوچرخه‌های خود را به صورت مینیمالیستی طراحی کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان

دوچرخه‌های اپل برخلاف مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - رنگارنگ گوگل، خاکستری کروماتیک هستند و تاکنون تعداد زیادی از آنها تولید شده است. کاربری در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - یوتیوب ویدیویی از دوچرخه‌های یاد شده که رنگشان در رسانه‌ها به «خاکستری اپل» معروف شده، به نمایش گذاشته است.

در سال ۲۰۱۱ نشریه وایِرد عکسی از دوچرخه‌های قبلی اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - در مقر قدیمی‌اش «وان اینفینیت لوپ» منتشر کرده بود که نشان می داد در این دوچرخه‌ها حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - یک لوگو هم وجود ندارد. احتمالا طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - محصولات جدید هم مانند مدل‌های قبلی خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان

این دوچرخه‌های جدید به وسیله‌ی Public Bikes یک شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - کالیفرنیایی تولید شده که سابقه فروش محصولاتش به فیسبوک، موزیلا و اسکوئر را دارد اما نکته‌ی جالب اینجاست که شرکت دوچرخه‌ساز در سایت خود اشاره‌ای به همکاری با اپل نکرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان

با این حال اپل با طراحی ساده و هوشمندانه‌ی دوچرخه‌هایش احتمال دارد اتفاقات مشابه گوگل در این حوزه را تجربه نکند. گزارش شده که هر هفته صدها دوچرخه‌ی رنگین کمانی از کمپ Mountain View گوگل دزدیده می‌شود و ساکنین اطراف کمپ یاد شده، استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - از این محصول را حق مسلم خود می‌دانند با اینکه هیچ‌کدام از آنها در گوگل کار نمی‌کنند. به همین علت است که اپل به مسئولین امنیتی خود تایید کرده‌ که کودکان کوپرتینویی اجازه راندن دوچرخه‌های این کمپانی را ندارند.

اگرچه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - شرکت کوپرتینویی چندین ماشین گلف نیز در نظر گرفته تا کسانی که علاقه‌ای به دوچرخه سواری ندارند را در محیط - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نیشابور استان خراسان - اپل پارک به مقصد برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone