🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11524.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل با یک اپ مخصوص می‌خواهد عملکرد دستیار صوتی سیری را بهبود دهد

اپل اخیرا اپ جدیدی به نام Siri Speech Study را منتشر کرده که تنها با دعوتنامه می‌توان از آن استفاده کرد. این برنامه با جمع‌آوری بازخورد کاربران، برای بهبود عملکرد دستیار صوتی این شرکت یعنی ...

اپل اخیرا اپ جدیدی به نام Siri Speech Study را منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قوچان استان خراسان - که تنها با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قوچان استان خراسان - دعوتنامه می‌توان از آن استفاده کرد. این برنامه با جمع‌آوری بازخورد کاربران، برای بهبود عملکرد دستیار صوتی این شرکت یعنی سیری تلاش می‌کند.

در حالی که اپل دستیار سیری را پیش از دستیار هوشمند گوگل و الکسا آمازون منتشر کرد، اما از بسیاری جهات دستیار صوتی کوپرتینویی‌ها کمترین میزان پیشرفت را در بین این سه مورد داشته‌اند.

بیشتر پیشرفت‌ دستیارهای صوتی به میزان داده‌ها و آموزش آن‌ها برای درک زبان‌ها، گویش‌ها و الگوهای گفتاری مربوط می‌شود. اپل اخیرا به منظور بهبود دستیار دیجیتالی خود با کمک اپلیکیشنی به نام - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قوچان استان خراسان - Siri Speech Study مطالعه‌ای برای جمع‌آوری داده‌ها و بازخورد گفتاری آغاز کرده است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قوچان استان خراسان

به گفته این غول - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قوچان استان خراسان - فناوری، اپلیکیشن Siri Speech Study به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا داده‌های خاصی از دستیار صوتی را برای بهبود آن به اپل ارسال کنند. اپلیکیشن تحقیقاتی اپل هم اکنون در کشورهای محدودی مانند ایالات متحده، کانادا، آلمان، فرانسه و هند در دسترس قرار دارد و اپل از ۱۸ مرداد آن را در اپ‌استور بارگذاری و اخیرا بروزرسانی جدیدی برای آن منتشر کرده است.

طبق گفته اپل، هنگام ورود به اپلیکیشن، شرکت‌کنندگان نتایج‌ بازخوردهای خود را بر اساس سیستم درخواست آن به اپل ارسال می‌کنند. به عنوان مثال، اگر سیری درخواست کاربران را اشتباه تشخیص دهد، آن‌ها می‌توانند درخواست خود و اشتباه سیری را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قوچان استان خراسان - به اپل گزارش کنند.

هیچ‌ داده‌ای از شرکت‌کنندگان به صورت خودکار برای اپل ارسال نمی‌شود و کاربران می‌توانند لیستی از درخواست‌های سیری را که در اپلیکیشن انجام داده‌اند مشاهده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قوچان استان خراسان - و بازخوردهای آن‌ را برای اپل ارسال کنند. اپل اعلام کرده که هیچ داده دیگری جز مواردی که مستقیما توسط شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود، برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قوچان استان خراسان - انجام این تحقیق جمع‌آوری یا در اپلیکیشن استفاده نمی‌شود.

اپل در مورد اپلیکیشن خود چندان محرمانه عمل نکرده اما وجود آن را نیز به صورت علنی تبلیغ نمی‌کند. برای مثال با جستجوی آن نمی‌توانید اپلیکیشن را پیدا کنید و همچنین نام آن به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های منتشر شده توسط اپل ذکر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone