🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10770.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی شارژ بی‌سیم مغناطیسی منتشر شد

ریلمی در جریان رویداد رونمایی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart، برخی مشخصات گوشی مفهومی ریلمی GT فلش، اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی را معرفی کرد. اکنون مشخصات کامل این گوشی ...

ریلمی در جریان رویداد رونمایی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart، برخی مشخصات گوشی مفهومی ریلمی GT فلش، اولین موبایل اندرویدی جهان با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان - پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی را معرفی کرد. اکنون مشخصات کامل این گوشی به صورت کامل به اشتراک گذاشته شده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، ریلمی فلش از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی E4 امولد با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که می‌تواند تا یک هرتز کاهش پیدا کند. ریلمی در جریان رویداد رونمایی اعلام کرد که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد اما منبع این گزارش جدید عنوان می‌کند که پردازنده مورد استفاده در این گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس خواهد بود. این گوشی همچنین از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان

در قسمت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان - دوربین‌ها، گفته می‌شود گوشی ریلمی فلش از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که هر دو سنسور آن سونی IMX766 است و یکی از آن‌ها دارای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان - لرزشگیر نوری (OIS) خواهد بود. دوربین سوم نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است و برای تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX615 در روی نمایشگر قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان

گوشی ریلمی فلش از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دو سلولی با پشتیبانی از شارژ مغناطیسی ۱۵ و ۵۰ وات با استفاده از شارژر MagDart و شارژ سریع سیمی ۶۵ وات بهره خواهد برد. سایر ویژگی‌های اشاره شده در این گزارش شامل NFC، قاب میانی آلیاژی و اسپیکرهای دوگانه است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان

شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی مگ دارت ریلمی که روز گذشته معرفی شد با هدف استفاده در گوشی‌های اندرویدی کارایی مشابه فناوری مگ‌سیف اپل دارد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان - و این شرکت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان - ادعا می‌کند موفق به توسعه سریع‌ترین شارژر بی‌سیم مغناطیسی جهان شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت محصولات جدید ریلمی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان - به اشتراک گذاشته نشده است و باید منتظر اخبار رسمی جدید از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر سنقر استان کردستان - سوی این شرکت باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرخ بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام حالتون خوبه؟ نمایندگی شما طرفای ارشاد سنقر خدمات داره
پاسخ: بله در ارشاد شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر کامران نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر شرکت شما منطقه روستای قلعه فرهادخان سنقر هم سرویس میده؟
پاسخ: بله در روستای قلعه فرهادخان شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone