تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13095.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی برنامه به‌روزرسانی اندروید 11 را برای گوشی‌های خود اعلام کرد

ال‌جی برنامه انتشار سیستم عامل اندروید 11 را برای گوشی‌های خود اعلام کرده که البته شامل چند مدل محدود می‌شود. ال‌جی همیشه خیلی دیر نسخه اندروید گوشی‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند و این بار هم ...

ال‌جی برنامه انتشار سیستم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - عامل اندروید 11 را برای گوشی‌های خود اعلام کرده که البته شامل چند مدل محدود می‌شود.

ال‌جی همیشه خیلی دیر نسخه اندروید گوشی‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند و این بار هم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - اوضاع چنان تغییری پیدا نکرده است. با این وجود که چندین ماه از زمان انتشار اندروید 11 می‌گذرد، این کمپانی برنامه انتشار این سیستم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - عامل را فقط برای گوشی‌های Velvet 5G/4G، G8X/S، WING، K52 و K42 اعلام کرده است.

این - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - شرکت ماه گذشته گوشی Velvet 5G را برای کاربران کره‌ای به اندروید 11 مجهز کرده و در ادامه به‌روزرسانی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - این سیستم عامل را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - برای برخی نسخه‌های گوشی V60 در ایالات متحده منتشر کرده بود.

با این وجود ال‌جی به تازگی در وب سایت رسمی خود، جدول انتشار اندروید 11 را برای برخی از گوشی‌ها ارائه کرده که در تصویر زیر اسامی و جدول زمانبندی آنها را مشاهده می‌کنید.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران

طبق برنامه ارائه شده، گوشی Velvet 5G اولین محصولی است که در ماه فرودین یا اوایل ارد‌بهشت بروزرسانی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - مربوط به این نسخه از اندروید را دریافت خواهد کرد و گوشی G8X تا بهار این بروزرسانی را دریافت می‌کند.

تا تابستان سال - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - آینده این بروزرسانی برای گوشی‌های Velvet 4G و G8S منتشر خواهد شد و در نهایت کاربران گوشی‌های K52، Wing و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - K42 - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - برای دریافت بروزرسانی مربوط به اندروید 11 باید تا پاییز صبر کنند.

همانطور که در این جدول مشخص شده است، این شرکت در حال حاضر مشغول آزمایش سیستم عامل اندروید 11 برای تمام این مدل‌ها است. همچنین تا آن زمان این نسخه از سیستم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر چمستان استان مازندران - عامل یک سال عمر کرده است و احتمالا نسخه بعدی آن معرفی شده است.

لازم به ذکر است برنامه انتشار اندروید 11 برای سایر گوشی‌های LG هنوز اعلام نشده و ممکن است این گوشی‌ها شاهد اجرای این سیستم عامل نباشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا یک سوالی دارم طرفای روستای تعمت آباد چمستان تعمیر یخچال کنمور 73022 هم دارید
پاسخ: بله در روستای تعمت آباد شهر چمستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone