تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43511.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

چطور دیتای بازی های پلی استیشن 4 را روی پی سی دانلود و سپس به کنسول منتقل کنیم؟

اینترنت کم سرعت، مشکلات پلی استیشن 4 در دانلود بازی ها با بالاترین سرعت و یا محدودیت حجم، از جمله عواملی هستند که باعث می شود گیمرهای ایرانی عطای بازی های دیجیتالی را به لقایشان ...

اینترنت کم سرعت، مشکلات پلی استیشن 4 در دانلود بازی ها با بالاترین سرعت و یا محدودیت حجم، از جمله عواملی هستند که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - باعث می شود گیمرهای ایرانی عطای بازی های دیجیتالی را به لقایشان بخشیده و به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سراغ نسخه های فیزیکی بروند؛ با این همه، در دوره و زمانه ای که برخی بازی های ویدیویی در همان روز نخست یک به روزرسانی 7 گیگابایتی دریافت می کنند، دانلود بازی ها و یا آپدیت هایشان، امری اجتناب ناپذیر به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نظر می رسد.

گذشته از اینکه سونی چند ماه پیش بالاخره قابلیت انتقال دیتای بازی ها به هارد اکسترنال و انتقال آنها به کنسولی دیگر را مهیا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرد، احتمالاً هنوز بسیاری از ما نیازمند راهی برای دانلود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بازی های ویدیویی روی پی سی و سپس انتقال دیتا به کنسول هستیم. دلایل گوناگونی هم وجود دارد که این کار را به گزینه ای ایده آل تر نسبت به دانلود بازی ها روی خود پلی استیشن 4 تبدیل می کند؛ شاید ساده ترین دلیل، امکان زمان بندی دانلود بازی در زمان رایگان شبانه باشد که کنسول های خانگی از این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - امکان بی بهره هستند.

در ادامه این مطلب، قصد داریم چگونگی برقراری اتصال میان پی سی (یا لپ تاپ) و پلی استیشن 4 و سپس انتقال دیتای بازی ها را به شما آموزش دهیم. برای شروع، نیازمند اتصال پی سی به وای فای، یک کابل لن و دانلود اپلیکیشن PSX Download Helper از این لینک هستید.

ادامه این مقاله را در ویجیاتو بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جويا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر آیا احیانا دیزج آذرشهر هم سرویس کار یخچال جنرال الکتریک دارید
پاسخ: بله در دیزج شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone