🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22268.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات لو رفته از iOS 14؛ از آیفون ۹ تا آیپد پرو با دوربین ۳ گانه

به نظر می‌رسد کمپانی اپل در اواخر این ماه، مراسم شلوغی داشته باشد. بر اساس اطلاعات لو رفته از کد‌های iOS 14، می‌توان گفت این کمپانی برای این رویداد آیپد پرو جدید، ایرتگ، آیفون ۹ و یک ...

به نظر می‌رسد کمپانی اپل در اواخر این ماه، مراسم شلوغی داشته باشد. بر اساس - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - اطلاعات لو رفته از کد‌های iOS - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - 14، می‌توان گفت این کمپانی برای این رویداد آیپد پرو جدید، ایرتگ، آیفون ۹ و یک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - ریموت کنترل جدید برای اپل تی وی در نظر گرفته است.

مدت زیادی است که در رابطه با گوشی جدید اپل از سری آیفون SE 2 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - می‌شونیم. اخیرا به کمک کد‌های iOS 14، مشخص شده که این گوشی آیفون ۹ نام خواهد داشت و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - قطعا از Touch ID پشتیبانی می‌کند. این بدان معنا خواهد بود که اپل هنوز قصد ندارد تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - تشخیص چهره خود را به گوشی ۴۰۰ دلاری بیاورد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان

همچنین گفته می‌شود آیفون ۹ از ویژگی اکسپرس ترانزیت که در دیگر گوشی‌های این کمپانی هم وجود دارد، پشتیبانی می‌کند. کاربران به کمک این ویژگی می‌توانند به کمک آیفون یا اپل واچ خود، هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را پرداخت کنند. این ویژگی بر بستر اپل پی و به کمک تکنولوژی NFC میسر شده است.

اطلاعات آیپد پرو نیز در کد iOS 14 پیدا می‌شود. در این کد می‌بینیم که تبلت جدید اپل از ماژول دوربین ۳ گانه بهره خواهد برد که قاب پشتی این تبلت را بیش از گذشته به آیفون ۱۱ پرو شبیه می‌کند. البته اپل برای علاقه‌مندان به آیپد پرو یک هدیه ویژه دارد و آن هم دوربین ToF است که ۳ دوربین دیگر را همراهی می‌کند. این سنسور قرار است به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده اپل بیاید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان

در کنار آیفون ۹ و آیپد پرو جدید، کد‌های لو رفته از سیستم‌عامل بعدی اپل، از یک ریموت جدید برای اپل تی وی به همراه ایرتگ خبر می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - ایرتگ اپل هم مدتی است که خبر‌های آن به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد اپل برای این تگ‌ها از باتری قابل تعویض استفاده کرده و به کاربران اجازه می‌دهد که تعداد زیادی از آن‌ها را به صورت همزمان تنظیم کنند. آیفون‌های جدید می‌توانند به کمک تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - واقعیت افزوده مکان ایرتگ‌ها را پیدا کرده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - به کمک آن‌ها، اشیا گمشده خود را نیز مکان‌یابی کنند.

با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - این حال با توجه به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر کاشمر استان خراسان - شیوع کرونا در ایالات متحده، هنوز به طور مشخص معلوم نیست که آیا مراسم اپل برگزار می‌شود یا این که به تاریخ دیگری موکول خواهد شد. همچنین زمزمه‌هایی از برگزاری آن به صورت آنلاین به گوشی می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone