🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22263.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هدفون اپل پاور بیتس 4 با شارژدهی 15 ساعته معرفی شد

هدفون اپل پاور بیتس 4 سرانجام به طور رسمی رونمایی شد. این محصول گزینه ارزان قیمت هدفون تماماً بیسیم پاور بیتس پرو محسوب شده و شارژدهی بیشتری را نسبت به آن به ارمغان می آورد. ...

هدفون اپل پاور بیتس 4 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم - سرانجام به طور رسمی رونمایی شد. این محصول گزینه ارزان قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم - هدفون تماماً بیسیم پاور بیتس پرو محسوب شده و شارژدهی بیشتری را نسبت به آن به ارمغان می آورد.

هدفون اپل پاور بیتس 4 سرانجام پس از افشای مشخصات و عرضه در فروشگاه والمارت پیش از رونمایی رسمی، معرفی شد. این محصول که بدون در نظر گرفتن عدد چهار در انتهای نامش همان «پاوربیتس» خوانده می شود، همانند نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم - های قبلی طراحی دور گردنی دارد ولی در نسل جدید سیم پشت گوش قرار می گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم

هدفون اپل پاور بیتس 4 در بسیاری از زمینه ها نسبت به نسل قبل پیشرفت کرده است. شارژدهی در مدل جدید به 15 ساعت رسیده که نسبت به هدفون پاور بیتس 3 با 13 ساعت شارژدهی بهبود داشته است. همچنین همانند پاور بیتس پرو از گواهی IPX4 پشتیبانی کرده و تا حدودی در برابر پاشیده شدن آب و عرق مقاوم خواهد بود.

پاور - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم - بیتس 4 به لطف بهره مندی از تراشه H1 اپل به سرعت با آیفون جفت شده و فرامین صوتی سیری را بدون نیاز به فشردن دکمه دریافت می کند. به گفته بیتس، کیفیت صدای این هدفون شبیه پاور بیتس پرو است که در حال حاضر یکی از بهترین هدفون های بازار از لحاظ کیفیت صدا به شمار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم

هدفون مورد بحث از طریق درگاه لایتنینگ شارژ شده و درون جعبه آن کابل USB-A به لایتنینگ و کیف نرم برای حمل گوشی ها قرار گرفته است.

کارشناس سایت ورج پس از استفاده چند روزه از هدفون پاور بیتس 4، آنرا برای کسانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم - هدفون های تماماً بی‌سیم را دوست نداشته و نگران گم شدن گوشی ها هستند، گزینه ای ارزان قیمت، مناسب و با شارژدهی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم - بیشتر نسبت به پاور بیتس پرو (9 ساعت) معرفی می کند.

اپل پاور بیتس 4 در رنگ های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر دستجرد استان قم - مشکی، سفید و قرمز از تاریخ 18 مارس (28 اسفند) به قیمت 149 دلار از فروشگاه های اپل، Best Buy و خرده فروشی های مجاز قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آگرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا سایت ***** اجاق گاز و فر اسنوا SGC5-6112 شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone