🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22264.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دورکاری میلیون‌ها کارمند در اروپا اپلیکیشن ارتباطی مایکروسافت را از کار انداخت

«مایکروسافت تیمز» (Microsoft Teams) در اروپا از دسترس خارج شد. این اتفاق همزمان با شیوع ویروس کرونا و دورکاری میلیون ها کارمند در کشورهای اروپایی رخ می دهد. کاربران در حال حاضر نمی توانند وارد ...

«مایکروسافت تیمز» (Microsoft Teams) در اروپا از دسترس خارج شد. این اتفاق همزمان با شیوع ویروس کرونا - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - و دورکاری میلیون ها کارمند در کشورهای اروپایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - رخ می دهد. کاربران در حال حاضر نمی توانند وارد این سرویس شده و پیام ارسال کنند.

بخش پشتیبانی مایکروسافت با انتشار توییتی اعلام کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - که از مشکل مایکروسافت تیمز باخبر بوده و در حال رفع مشکلات مربوط به ارسال پیام در این سرویس است.

ابزار چت مایکروسافت در بدترین زمان ممکن از کار می افتد؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - بسیاری از شرکت ها از کارمندان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - خود درخواست کرده اند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - تا از منزل کار کرده و بوسیله ابزارهایی مثل مایکروسافت تیمز با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان

حتی مدارس هم از مایکروسافت تیمز برای برگزاری کلاس های درسی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - به شکل اینترنتی استفاده می کنند. برخی مدرسه های هلند امروز از دانش آموزان درخواست کرده اند تا برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - مطرح کردن سوالات خود از این نرم افزار استفاده کنند.

مایکروسافت تیمز برای دومین مرتبه در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - سال جاری میلادی از کار می افتد. این ابزار اوایل فوریه به خاطر فراموشی مایکروسافت در تمدید کردن گواهینامه SSL از دسترس خارج - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - شده بود. غول نرم افزاری سرانجام پس از گذشت سه ساعت مشکلات تیمز را رفع کرد و به خاطر از کار افتادن این ابزار معذرت خواهی کرد.

چند ساعت پیش از کار افتادن مایکروسافت تیمز، اکس باکس لایو نیز برای مدت کوتاهی از دسترس خارج شد. مایکروسافت دلیل از کار افتادن این سرویس را اعلام نکرده، ولی احتمالاً بدلیل افزایش شدید تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - کاربران رخ داده که به دلیل بحران - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر گرگان استان گلستان - کرونا خانه نشین شده‌اند و خود را با بازی کردن سرگرم می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone