تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20807.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم ۸۴ منتشر شد؛ محدودیت در کوکی‌ها و مسدودسازی نوتیفیکیشن‌ها

گوگل کروم ۸۴ با اصلاحات ظاهری و قابلیت‌های جدید برای توسعه دهندگان وب، برای تمام کاربران دسکتاپ منتشر شد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نسخه، مسدودسازی نوتیفیکیشن‌های مزاحم و تکرارشونده است. به گزارش 9to5Google، یکی ...

گوگل کروم ۸۴ با اصلاحات ظاهری و قابلیت‌های جدید برای توسعه دهندگان وب، برای تمام کاربران دسکتاپ منتشر شد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نسخه، مسدودسازی نوتیفیکیشن‌های مزاحم و تکرارشونده است.

به گزارش 9to5Google، یکی از مهمترین قابلیت‌های امنیتی کروم یعنی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - SameSite Cookies به تدریج به گوگل کروم ۸۴ اضافه می‌شود. این قابلیت به شیوه‌ای امن کوکی‌های شخص ثالث را مدیریت کرده و با ایجاد محدودیت در ردیابی فعالیت‌های کاربر، حریم شخصی او را بهبود می‌دهد.

گوگل می‌گوید سواستفاده سایت‌ها از نوتیفیکیشن، یکی از شکایت‌های اصلی کاربران کروم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - بوده است. حالا کروم ۸۴ از ارسال نوتیفیکیشن‌های مزاحم و دیگر پاپ‌های تکرار شونده از سوی سایت‌ها جلوگیری می‌کند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان

گوگل در نسخه‌های پیشین کروم برای کاهش بار CPU و مصرف برق تلاش کرده است. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - کروم حالا پوشیده شدن پنجره توسط پنجره دیگر را تشخیص داده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - و با توقف رنگ آمیزی پیکسل‌ها در پنجره مخفی، از بار CPU می‌کاهد. این قابلیت به طور محدود در کروم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - ۸۴ فعال شده و در کروم ۸۵ برای عده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - بیشتری از کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

کروم ۸۴ از قابلیت Web OTP API پشتیبانی کرده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - و کد ارسال شده از طریق SMS را به طور خودکار در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - فیلد وارد می‌کند. البته مرورگر پیش از این کار با نمایش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - پنجره از کاربر اجازه می‌گیرد. گوگل همچنین Web Animations API کروم را نیز دستخوش تغییراتی کرده و حالا این مرورگر توانایی پاکسازی و حذف انیمیشن‌های قدیمی برای صرفه جویی در حافظه و بهبود عملکرد را پیدا کرده است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان

گوگل کروم ۸۴ همچنین ویژگی Wake Lock API را معرفی می‌کند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - که سایت‌ها به کمک آن می‌توانند برای روشن نگاه داشتن نمایشگر و جلوگیری از قفل شدن دیوایس از کاربر اجازه بگیرند.

کروم ۸۴ به کاربران macOS، ویندوز، لینوکس و Chrome OS در مورد دانلود فایل‌های EXE, APK و دیگر فایل‌های اجرایی از طریق HTTP در صفحه HTTPS هشدار می‌دهد. وب اپلیکیشن‌های پیش رونده (PWA) نیز قابلیت ایجاد شورتکات در دسکتاپ و موبایل را پیدا کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone