🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22265.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

این اپلیکیشن گوشی شما را برای اخاذی ۱۰۰ دلاری قفل می‌کند

ویروس کرونا نگرانی‌های زیادی در میان مردم ایجاد کرده. تا به امروز شاهد توسعه اپلیکیشن‌های زیادی برای ردیابی کرونا بوده‌ایم که البته تمام آن‌ها امن نیستند. در این میان برنامه مخرب CovidLock دستگاه کاربران را ...

ویروس کرونا نگرانی‌های زیادی در میان مردم ایجاد کرده. تا به امروز شاهد توسعه اپلیکیشن‌های زیادی برای ردیابی کرونا بوده‌ایم که البته تمام آن‌ها امن نیستند. در این میان برنامه مخرب CovidLock دستگاه کاربران را قفل می‌کند.

اگر به دنبال دانلود اپلیکیشنی برای ردیابی شیوع ویروس کرونا هستید و این برنامه در فروشگاه‌هایی غیر از اپ استور و گوگل پلی منتشر شده، به شما پیشنهاد می‌کنیم دوباره فکر کنید. به تازگی مشخص شده CovidLock که برای ردیابی کرونا توسعه پیدا کرده، در حقیقت یک برنامه مخرب است. با نصب این اپلیکیشن دیگر به گوشی خود دسترسی نخواهید داشت.

مهندس ارشد امنیت و محقق بدافزار در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فارس استان فارس - DomainTools، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فارس استان فارس - «طارق صالح» در یک پست اعلام کرده برنامه CovidLock با مجبور کردن کاربر به تغییر پسورد، به لاک اسکرین دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فارس استان فارس - حمله می‌کند. در محصولات مجهز به اندروید نوقا و یا نسخه‌های جدیدتر اندروید، این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فارس استان فارس - اپلیکیشن تنها زمانی کار می‌کند که کاربر برای آن پسورد در نظر نگرفته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فارس استان فارس

در صورتی که این برنامه روی گوشی شما نصب شود و به آن حمله کند، 48 ساعت به شما فرصت داده می‌شود تا 100 دلار در قالب بیت کوین پرداخت کنید. این برنامه کاربران را به حذف اطلاعات شخصی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فارس استان فارس - مانند مخاطبین، تصاویر و ویدیوها و همچنین اشتراک آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی تهدید می‌کند.

این برنامه چندان پیچیده نبوده و بیشتر برای کاربران مبتدی طراحی شده است. یکی از کاربران ردیت موفق به دیکامپایل برنامه و استخراج رمز آن شده است. پسورد این برنامه 4865083501 بوده که بدون نیاز به پرداخت پول می‌توانید قفل دستگاه خود را باز کنید.

این برنامه در گوگل پلی استور برای دانلود موجود نیست. گوگل برنامه‌های غیر رسمی در رابطه با ویروس کرونا را در فروشگاه خود عرضه نمی‌کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فارس استان فارس - علاوه بر این موضوع، امکان جستجوی ویروس کرونا و کووید-19 در این فروشگاه وجود ندارد. توسعه برنامه‌های مخرب به خوبی نشان می‌دهد که کاربران باید اپلیکیشن‌های موردنیاز خود را از فروشگاه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فارس استان فارس - گوگل و اپل دریافت کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلوین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر نمایندگی شما آیا ارم فارس سرویس میده
پاسخ: بله در ارم شهر فارس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone