🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29576.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آپ و اسنپ با همکاری یکدیگر شرکت جدیدی را تاسیس می‌کنند

مجموعه آپ و مجموعه رز (مالک دارندگان برندهایی چون اسنپ، اسنپفود،اسنپ تریپ، بامیلو و غیره) در طی قراردادی با یکدیگر قصد دارند تا همکاری بیشتری داشته باشند. قرار است آپ مالک ۷۰ درصد و گروه ...

مجموعه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - آپ و مجموعه رز (مالک دارندگان برندهایی چون اسنپ، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - اسنپفود،اسنپ تریپ، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - بامیلو و غیره) در طی قراردادی با یکدیگر قصد دارند تا همکاری بیشتری داشته باشند. قرار است آپ مالک ۷۰ درصد و گروه اینترنتی رز ۳۰ درصد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - مالکیت این محصول - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - جدید را داشته باشند. این قرارداد که در سامانه کدال (متعلق به سامانه بورس و اوراق بهادار) منتشر شده نشان از این دارد شرکت جدید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - این دو کمپانی در جهت افزایش توان رقابتی و گسترش درآمدزایی آپ راه اندازی می‌شود.

شرکت آسان پرداخت پرشین (صاحب اپلیکیشن آپ) قصد دارد تا درآمدهایش را از اینکه تنها پیرامون کارمزدهای شاپرکی باشند توسعه ببخشد و به مدل‌های جدید درآمدزایی فکر می‌کند. این شرکت خطاب به سهامدارانش نوشته که رشد دانلود اپلیکیشن آپ از مرز ۳۰ میلیون بار هم گذشته است:

«شرکت جدید در جهت افزایش توان رقابتی و گسترش میزان دسترسی‌های عموم، در قالب یک همکاری مشترک (JV) برای اقدامات اجرایی ثبت شرکتی (New Company) با مالکیت ۷۰ درصد آسان پرداخت پرشین و ۳۰ درصد گروه اینترنتی رز است.»

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان

بر اساس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - نوشته‌های این قرار داد در اختیار گرفتن انحصاری خدمات پرداخت اسنپ به آپ محول شده است و این شرکت اهداف و کارکردهای شرکت جدید را تمرکز و استقرار انحصاری تمامی خدمات گروه اینترنتی رز مانند کیف پول اسنپ، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ، بامیلو و غیره بر بستر اپلیکیشن آپ عنوان کرده است.

آسان پرداخت پرشین همچنین تاکید کرده که این موارد به مرور در حال تکمیل شدن است و هم‌اکنون هم در حال پیاده‌سازی روی اپلیکیشن آپ هستند و بسیاری از موارد توسط کاربران کنونی این برنامه‌ها قابل مشاهده و قابل استفاده است:

«همچنین توزیع منافع حاصل از فروش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - ارائه خدمات ارائه شده بر بستر اپلیکیشن آپ به استثنای کارمزدهای شاپرکی به شرکت مشترک با سهم الشرکه تعیین شده و در نهایت تمرکز کلیه پرداخت‌های کاربران، مشتریان و تراکنش‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - مجموعه اسنپ از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند زنجان استان زنجان - طریق درگاه‌های مربوط به آپ یا کیف پول مشترک از دیگر این اهداف است.»

هنوز اطلاعات دقیق‌تر و جامع‌تری در باره این همکاری منتشر نشده و طرفین قرارداد اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نساختند؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت جدید این دو مجموعه بزرگ در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام آیا یک سوالی دارم دور و بر مرند زنجان هم تعمیر دارید.
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر کوشانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ نمایندگی شما اطراف مرند زنجان سرویس دهی داره
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone