🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36335.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بازی 41148 به باشگاه میلیونی‌های گوگل پلی پیوست

در حالی که «مهدی فنایی» مشغول ساخت اثر جدیدش با نام 1:011 است، دیگر عنوان او در گوگل پلی توانست رکوردشکنی کند. بازی 41148 اوایل پاییز سال گذشته در فروشگاه گوگل پلی منتشر شد و ...

در حالی که «مهدی فنایی» مشغول ساخت اثر جدیدش با نام 1:011 است، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - دیگر عنوان او در گوگل پلی توانست رکوردشکنی کند. بازی 41148 اوایل پاییز سال گذشته در فروشگاه گوگل پلی منتشر شد و حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - بعد از حدود هشت ماه، بازی موفق شده تا بیش از یک میلیون دانلود را در پلی استور به ثبت برساند. تا پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - ساخته مهدی فنایی، تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - ایرانی شمشیر تاریکی توانسته بود به این رقم برسد.

بنابراین 41148 را می‌توانیم دومین بازی ایرانی بنامیم که راهش را به باشگاه میلیونی‌های گوگل پلی پیدا کرده است. با استقبال خیلی خوب بازیکن‌های خارجی از بازی 41148 و شناختی که آن‌ها از سازنده این عنوان پیدا کرده‌اند، احتمال موفقیت 1:011 هم بالاتر رفته و اثر جدید مهدی فنایی می‌تواند حتی به جایگاه بهتری برسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی

1:011 داستان دختری را روایت می کند که از افراط گرایی مردم خود خسته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - شده و قصد دارد خود را به سرزمینی آزاد برساند، در حالی که برای رسیدن به نور باید از دل تاریکی گذشت. همانند بازی قبلی این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - توسعه دهنده، 1:011 هم عنوانی ماجراجویی است. با این تفاوت که سازنده از اکشن بیشتری استفاده کرده و جدا از حل معماهای مختلف، در بازی باید با هیولاهای گوناگونی مبارزه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - کنید.

بازی فعلا برای عرضه در چهار قسمت برنامه ریزی شده و برای اولین بار مهدی فنایی تصمیم دارد تا عنوانش را روی iOS هم عرضه کند. هنوز تاریخ انتشار دقیق 1:011 مشخص نیست و با توجه به گفته‌هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - فنایی، بازی اواخر تابستان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر دلیجان استان مرکزی - امسال منتشر می‌شود اما احتمال تاخیر نیز وجود خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر از 1:011 به اینجا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone