🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36341.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کارت گرافیک اکسترنال Core X ریزر معرفی شد؛ سازگار با مک و قیمتی 299 دلاری

در سال های اخیر بسیاری از تولید کنندگان سخت افزار، کارت گرافیک های اکسترنال را روانه بازار کرده اند که از طریق آن کاربران می توانند قدرت گرافیکی لپ تاپ خود را افزایش دهند. البته ...

در سال های اخیر بسیاری از تولید کنندگان سخت افزار، کارت گرافیک های اکسترنال را روانه بازار کرده اند که از طریق آن کاربران می توانند قدرت گرافیکی لپ تاپ خود را افزایش دهند. البته لپ تاپ کاربر باید با این کارت گرافیک ها سازگار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - باشند. ریزر هم امروز از «Core X» رونمایی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - که پردازش گرافیکی کامپیوترهای دسکتاپ را به لپ تاپ ها می آورد.

ریزر در سال 2016 - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیز مدل مشابهی به نام «Core v2» را به همراه لپ تاپ «Blade Stealth» معرفی کرده بود. ولی Core X که تنها 299 دلار قیمت دارد، انتخاب مناسب تری برای بسیاری از گیمرها به نظر می رسد.

Core X جعبه ای است که قابلیت نصب کارت های گرافیک بزرگی را دارد که به اندازه 3 اسلات فضا را اشغال می کنند. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - در حالی که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - مدل قبلی در حدود اندازه 2 اسلات برای کارت گرافیک فضا داشت. به این ترتیب امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - نصب کارت های گرافیک قطور تر در مدل جدید فراهم می شود. همچنین ریزر این بار پاوری 650 واتی (در برابر پاور 500 واتی مدل قبلی) را برای آن در نظر گرفته است.

البته مدل جدید با کاهش قیمت، کمبودهایی را هم تجربه کرده. Core X به زیبایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - مدل قبلی نیست و بسیار بزرگ تر است. همچنین از درگاه های USB و شبکه بی بهره است. علاوه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - این ها فاقد قابلیت نور پردازی ویژه «Chroma RGB» است. با این حال به نظر می رسد از دست دادن این قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - ها ارزش 200 دلار صرفه جویی را داشته باشد.

مشابه با مدل قبلی Core X نیز به واسطه درگاه تاندربولت 3 به لپتاپ یا کامپیوتر متصل می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - و از طریق همین کابل امکان انتقال داده ها و نیز نیروی برق فراهم می شود. البته این بار ریزر پشتیبانی از دستگاه های مک که از چیپ های گرافیکی AMD بهره می برند را نیز به محصول خود اضافه کرده است.

کاربران می توانند کارت های گرافیک ساخت انویدیا یا AMD را که تولید سال 2014 و به بعد هستند در Core X تعبیه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone