🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36337.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مانیتور گیمینگ گران قیمت جدید ایسر با پشتیبانی از HDR و G-Sync در راه است

مانیتور گیمینگ جدید ایسر که از فناوری HDR و نیز G-Sync انویدیا بهره می برد قرار است در اواخر ماه جاری میلادی میلادی یا اویل ماه آینده (خرداد ماه) از راه برسد. ولی قیمت آن بسیار بالا ...

مانیتور گیمینگ جدید ایسر که از فناوری HDR و نیز G-Sync - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - انویدیا بهره می برد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - قرار است در اواخر ماه جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - میلادی میلادی یا اویل ماه آینده (خرداد ماه) از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - راه برسد. ولی قیمت آن بسیار بالا خواهد بود.

G-Sync قابلیتی است که امکان هماهنگ شدن نرخ رفرش کارت گرافیک با مانیتور را فراهم می کند. به این ترتیب شاهد کشیده شدن تصویر یا بریدگی برخی از بخش های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - آن نخواهیم بود. به منظور بهره بردن از این قابلیت هم کارت گرافیک و هم مانیتور باید از این فناوری پشتیبانی کنند. البته این تکنولوژی منحصر به کارت های گرافیک انویدیا است و برخی از تولید کنندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - مانیتور آن را در محصولات خود تعبیه می کنند.

مانیتور پردتور اکس 27 ایسر اندازه ای 27 اینچی دارد، رزولوشن 3840 در 2160 (یا به عبارتی 4K) را ارائه می دهد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - نرخ رفرش آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - 144 هرتز است. زمان پاسخ دهی اکس 27 برای تغییر خاکستری به خاکستری برابر 4 میلی ثانیه است و روشنایی معمول 600 نیتی و روشنایی لحظه ای 1000 نیتی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان

پتل IPS مانیتور مذکور از عمق رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - 10 بیتی به همراه 99 در صد از طیف رنگ های AdobeRGB پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - می کند و از فناوری کوانتوم دات بهره می برد. پردتور اکس 27 دارای درگاه های HDMI 2.0 به همراه DisplayPort 1.4 بوده و به 4 درگاه USB 3.0 مجهز شده است.

البته برای بهره بردن از قابلیت های این مانیتور و تجربه ای روان باید از کارت گرافیک های سری GTX 1080 اندویدیا بهره ببرید، زیرا کارت های گرافیک AMD از G-Sync پشتیبانی نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - کنند.

ایسر برای پردتور اکس 27 قیمت بسیار بالای 1999 دلاری را طلب می کند. در کنار این کمپانی ایسوس نیز مانیتور ROG Swift PG27UQ را در راه بازار دارد که انتظار می رود قیمت تقریباً مشابهی داشته باشد و خصوصیات تقریباً یکسانی را ارائه دهد. شاید اگر قصد تهیه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نیشابور استان خراسان - مانیتور جدید ایسر را داشته باشید بهتر باشد کمی صبر کنید تا محصول ایسوس هم از راه برسد.

 

تماشا کنید: بررسی دیجیاتو: سوختگی پیکسل در تلویزیون های OLED و QLED

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone