🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36561.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مجمع عمومی سالیانه همراه اول برگزار شد؛ ارائه ۱۰ میلیون سیم‌کارت و رشد ۱۵ درصدی درآمد در سال ۹۶

همراه اول امروز -۹ اردیبهشت- مجمع عمومی سالیانه خود را در کنار سهام‌دارانش برگزار کرد و از عملکرد خود در سال ۱۳۹۶ گفت. تعداد سیم‌کارت «حمید فرهنگ»، مدیرعامل جدید همراه اول که در ماه‌های پایانی ...

همراه اول امروز -۹ اردیبهشت- مجمع عمومی سالیانه خود را در کنار سهام‌دارانش برگزار کرد و از عملکرد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود در سال ۱۳۹۶ گفت.

«حمید فرهنگ»، مدیرعامل جدید همراه اول که در ماه‌های پایانی سال گذشته پس از ۱۲ سال جایگزین «وحید صدوقی» شد، خبر داد که این اپراتور در زمینه سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، رتبه اول در ایران و خاورمیانه را در اختیار دارد.

در زمینه تعداد مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی، همراه اول در آسیای جنوبی نیز اول است ولی در خصوص تعداد مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، این اپراتور در آسیای جنوبی رتبه هفتم را کسب‌ نموده. جایگاه همراه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اول در دنیا نیز برای سیم‌کارت های دائمی و اعتباری، ۱۷ و ۱۹ است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

به گفته مدیرعامل جدید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - همراه اول، این اپراتور اکنون ۹۶ میلیون سیم‌کارت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به مشترکین واگذار کرده است که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حدود ۱۰ میلیون از آنها، مشترکینی هستند که در سال گذشته به اپراتور اول پیوسته‌اند: ۹.۵ میلیون مشترک جدید اعتباری - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و ۴۹۱ هزار مشترک جدید سیم‌کارت‌های دائمی. در گزارش همراه اول همچنین عنوان شد که بیش از ۵۹ درصد از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۹۶ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - میلیون سیم‌کارت، فعال هستند.

شبکه پهن‌باند

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

به گفته فرهنگ، در حال حاضر تمام ۱۲۴۶ شهر ایران از خدمات 4.5G برخوردار هستند و همراه اول، گسترده‌ترین شبکه پهن‌باند کشور را در اختیار دارد.

در سال گذشته، ۱۸۴۴۰ سایت 3.9G و ۱۶۱۶۰ سایت 4.5G در کشور فعال شده‌اند و همین موضوع سبب شده تا اپراتور اول بتواند بزرگترین پوشش را از آن خود کند.

به گفته فرهنگ، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در حال حضار ۳۲ میلیون مشترک پهن‌باند از خدمات 3G و 4G همراه اول استفاده می‌کنند. این در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حالیست که تعداد مشترکین 4.5G نیز ۱۰ میلیون نفر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ذکر شد.

همراه اول در این مجمع اشاره کرد که رشد در ترافیک دیتا از فروردین ۹۲ تا اسفند ۹۶، معادل ۱۱۱۸ برابر بوده است و حالا مشترکین پهن باند این اپراتور، به شکل روزانه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۳۷۰۰ ترابایت ترافیک مصرف می‌کنند.

وضعیت مالی

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

حمید فرهنگ درآمد شرکت اصلی همراه اول را ۱۲ هزار ۱۹۷ میلیارد تومان عنوان کرد؛ رقمی که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در مقایسه با عملکرد مالی سال گذشته‌ی همراه اول، با رشد ۱۵ درصدی همراه بوده است. سود شرکت اصلی همراه اول - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیز ۳ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان عنوان شد که این رقم نیز در مقایسه با سود سال گذشته، با رشد ۱۰ درصدی همراه شده است.

مجمع عمومی همراه اول بر همین اساس سود هر سهم شرکت اصلی را ۳۲۸ تومان تعیین کرد؛ رقمی که با اعتراض برخی از سهام‌داران - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مواجه شد. حمید فرهنگ، مدیرعامل همراه اول نیز در پاسخ اشاره کرد که سود این اپراتور، ۸ درصد بیشتر از میانگین سودآوری شرکت‌های حاضر در بازار بورس بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone