🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36344.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: فیلترینگ توییتر مربوط به کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است

وزیر ارتباطات درخصوص ادعای دادستان کل کشور درباره نحوه فیلترینگ توییتر، می‌گوید که بر اساس بررسی‌های انجام شده فیلترینگ توییتر در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در سال 88 مصوب و به وزارت ارتباطات ابلاغ شده ...

وزیر ارتباطات درخصوص ادعای دادستان کل کشور درباره نحوه فیلترینگ توییتر، می‌گوید که بر اساس بررسی‌های انجام شده فیلترینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - توییتر در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در سال 88 مصوب و به وزارت ارتباطات ابلاغ شده است.

«محمدجواد آذری جهرمی» اشاره می‌کند که در سال 96 بازپرس شهرستان مشهد، تنها یک گزارش به دادستان تهران ارسال کرده که در آن گفته شده برخی از موارد توییتر هنوز در دسترس است و باید مسدود شوند: «بازپرس مشهد صلاحیت محلی دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - و اظهار نظر او در حیطه شهر مشهد می تواند باشد.» به اعتقاد جهرمی فیلترینگ توییتر در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه صورت گرفته و در همین کارگروه هم باید برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - آن تعیین تکلیف شود.

دادستان کل کشور شب گذشته در حاشیه جشن ستاد حمایت از خانواده زندانیان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - گفته بود: «توییتر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - به موجب دستور قضایی فیلتر شده و مادامی که شرایط توئیتر مثل گذشته باشد، دستور قضایی به استحکام خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - باقی است.»

جهرمی همچنین درباره مذاکرات دولت ایران با تلگرام که چندی پیش شایعات آن شنیده می‌شد شفاف سازی کرد و خبر داد که این مذاکرات محرمانه و مخفیانه نبوده است:

«مذاکرات با اطلاع دادستان وقت و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه انجام شد. مذاکرات در زمان دولت یازدهم، بین وزیر وقت و مسئولان تلگرام در حیطه رعایت الزامات فرهنگی کشور با تلگرام انجام گرفت. مذاکرات نه درباره‌ی مسائل اقتصادی بوده است و نه مسائل امنیتی. توافقات انجام شده هم بارها اعلام شده است و تلگرام کانال‌های غیر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - اخلاقی یا مرتبط با تروریسم را بر اساس همین مذاکرات لحاظ کرد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان

وی با تکذیب در اختیار قرار دادن پهنای باند ویژه به تلگرام تاکید کرد که یکی از مدیران پیام‌رسان‌های داخلی این اظهار نظر غلط - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - را بیان کرده که صحت ندارد. جهرمی درباره پیام‌رسان‌های بومی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - گفت که بهتر است فضای رسانه و پیام‌رسان از هم جدا باشد:

«ماباید در یک فضای منطقی به پیام‌رسان‌های داخلی نگاه کنیم، پیام رسان‌ها زیر ساخت توسعه اقتصاد دیجیتال هستند اما به دلایلی پیام رسان‌ها هم نقش پیام رسان را داشتند و هم نقش رسانه، که بار سیاسی رسانه به پیام‌ رسان‌ها منتقل شد، ما اصرار داریم نقش پیام رسان و رسانه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - باید از هم جدا شود.»

وزیر ارتباطات درباره فشار یکی از پیام‌رسان‌ها به دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کنگاور استان کردستان - و خواسته‌های مدیر آن نیز اعتقاد دارد که موضع یک مدیر لزوما موضع همه پیام‌رسان‌ها نیست و نباید آن را به همه این سامانه‌ها تعمیم داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone