🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36332.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چین و آمریکا در مورد تحریم های ZTE به توافق رسیدند

مدتی است که کمپانی چینی تولید کننده گوشی های هوشمند ZTE مورد غضب ایالات متحده قرار گرفته و با بحرانی جدی مواجه شده. حتی مدتی قبل این شرکت خبر از تعلیق فعالیت های تولید خود داده ...

مدتی است که کمپانی چینی تولید کننده گوشی های هوشمند ZTE مورد غضب ایالات متحده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - قرار گرفته و با بحرانی جدی مواجه شده. حتی مدتی قبل این شرکت خبر از تعلیق فعالیت های تولید خود داده بود. اکنون روزنه های امیدی در روابط بین این کمپانی و دولت چین در مقابل دولت ایالات متحده پدیدار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - شده است.

وزارت بازرگانی آمریکا در فروردین ماه به بهانه عدم تبعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - ZTE از توافقنامه های قبلی و نیز دور زدن تحریم ها، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - شرکت های آمریکایی را از داد و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - ستد با این کمپانی منع کرده بود. با این حال ZTE تقاضای تعلیق تحریم ها را به وزارت خانه مذکور ارائه داد و حتی دونالد ترامپ نیز تلاش کرده بود این تحریم ها را رفع کند.

اکنون وال استریت ژورنال گزارش کرده تحریم های 7 ساله - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - که این کمپانی را تا سال 2025 از دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - محصولات صادراتی آمریکا منع می کرد، برداشته خواهد شد، ولی این شرکت باید تغییرات عمده ای را در مدیریت خود اعمال کند و در عین حال جریمه های بیشتری را بپردازد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان
ZTE اکنون چهارمین برند برتر در زمینه عرضه گوشی های هوشمند در ایالات متحده به شمار می رود.

ZTE در ابتدا 900 میلیون دلار جریمه به علت نقض تحریم ها را پرداخت کرد. البته از بخش دیگری از توافقنامه خود با آمریکا تبعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - نکرد. این شرکت قرار بود 35 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - کارمندی که در این ماجرا دست داشتند را بر کنار کند که البته این موضوع اتفاق نیفتاد.

نکته مثبت برداشته شدن تحریم های ZTE این است که توافقی بین چین و آمریکا به حساب می آید. در حالی که این شرکت می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - به تولید محصولات خود ادامه دهد، دولت چین نیز تعرفه هایی که بر محصولات کشاورزی آمریکا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - وضع کرده بود را حذف می کند. کمپانی ZTE اکنون چهارمین برند بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - عرضه کننده گوشی های هوشمند در آمریکا است.

قرار است جزئیات بیشتر در مورد این توافق در روزهای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آزادشهر استان گلستان - آتی منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone