🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36331.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ریزر از مدل جدید سری بلید رونمایی کرد؛ بهینه سازی طراحی و سخت افزار

کمپانی ریزر از جدیدترین مدل سری بلید رونمایی کرده که هر آنچه از یک نوت بوک گیمینگ سال ۲۰۱۸ انتظار دارید را به همراه دارد. در سال های اخیر بلید نقش مهمی را در لپ تاپ ...

کمپانی ریزر از جدیدترین مدل سری بلید رونمایی کرده که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - هر آنچه از یک نوت بوک گیمینگ سال ۲۰۱۸ انتظار دارید را به همراه دارد.

در سال های اخیر بلید نقش مهمی را در لپ تاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - های ریزر ایفا کرده اما علی رغم بروزرسانی سری های کامپکت Stealth و پرچمدار پرو، این مدل میان رده از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - بهینه سازی قابل توجه بی بهره بوده و طراحی کلی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - از سال ۲۰۱۳ تقریبا ثابت مانده بود. تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزیاین کمپانی امروز مدلی جدید از سری بلید را معرفی کرده که شاهد تغییرات عمده ای در آن هستیم و از این میان می توان به بازسازی طراحی، نمایشگر بزرگتر، پردازنده Core i7 نسل هشتم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - و معماری Max-Q انویدیا اشاره کرد که بلید را در میان بهترین لپ تاپ های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - گیمینگ قرار می دهد.

افزایش سایز نمایشگر از ۱۴ به ۱۵.۶ اینچ علاوه بر کمک به تمایز بهتر این مدل با سری ۱۳.۳ اینچی Stealth، نظر گیمرها را نیز بیشتر به خود جلب خواهد کرد. از سوی دیگر این بهینه سازی تنها یک سانتی متر عرض را لپ تاپ را افزایش داده و بیشتر به لطف حذف حاشیه های نسبتا زیاد نمایشگر صورت گرفته است.

دستگاهی که کمپانی سازنده آن را کوچکترین لپ تاپ گیمینگ ۱۵.۶ جهان می خواند، پیکربندی های مختلفی را برای نمایشگر در اختیار کاربران قرار داده که شامل دو مدل با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ تازه سازی ۶۰ مگاهرتز یا ۱۴۴ مگاهرتز و مدل دیگری با رزولوشن 4k، پنل لمسی و پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - کامل از Adobe RGB است.

از نظر مشخصات سخت افزاری مدل های پایه با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه M.2 SSD عرضه می شود اما امکان تعویض قطعات نیز فراهم بوده و کاربران می توانند از ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه داخلی لذت ببرند.

برای تکمیل این ضیافتتعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی چیپست شش هسته ای i7-8750H با حداکثر فرکانس ۴.۱ گیگاهرتز و گرافیک GTX 1060 یا GTX 1070 نیز در این لپ تاپ جا خوش کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - اند.

قیمت در نظر گرفته شده برای پیکربندی های مختلف ریزر بلید عبارتند از:

  • با  نمایشگر ۶۰ هرتزی، گرافیک GTX 1060 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۸۹۹ دلار
  • با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، گرافیک GTX 1060 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۱۹۹ دلار
  • با نمایشگر 4k، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - گرافیک GTX 1070 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۸۹۹ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone