🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22160.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سومین نشان درخش به استارتاپ «آسان بورس» رسید

نشان درخش، جایزه‌ای است که هر سه ماه یک‌بار (به صورت فصلی) به یکی از استارتاپ‌های پورتفولیو ستارگان که بیشترین رشد را نسبت به سه ماه گذشته خود داشته است، اهدا می شود. در آخرین ...

نشان درخش، جایزه‌ای است که هر سه ماه یک‌بار (به صورت فصلی) به یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان - استارتاپ‌های پورتفولیو ستارگان که بیشترین رشد را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان - نسبت به سه ماه گذشته خود داشته است، اهدا می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان - شود.

در آخرین ارزیابی صورت گرفته، استارتاپ آسان‌بورس به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان - عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان - تیم برگزیده‌ برای دریافت نشان درخش فصل زمستان 98 اعلام شد.

طبق روال رایج مدیریت ثروت ستارگان، اهدا جایزه نشان درخش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان - در گردهم‌آیی فصلی تیم‌های پورتفولیو ستارگان صورت می‌گرفت، اما نظر به نگرانی‌ها در خصوص شیوع ویروس کرونا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان - و اولویت حفظ سلامت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان - اعضای تیم‌ها، برگزاری گردهم‌آیی فصل زمستان منتفی شد و نشان درخش بدون برگزاری مراسم جمعی، به آسان بورس اهدا شد.

آسان‌بورس یک استارتاپ فعال در بازار سرمایه و فناوری ثروت است. این شرکت پلتفرمی برای طراحی استراتژی معاملاتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و هدفش تسهیل و ساده‌سازی چنین فعالیتی برای فعالین بازار سرمایه اعم از مبتدی و حرفه‌ای است.

به این ترتیب پس از دو استارتاپ بونس و قسطا، آسان بورس سومین کسب و کاری است که مفتخر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسالم استان گیلان - به دریافت نشان درخش از مدیریت ثروت ستارگان گردیده است.

شرکت مدیریت ثروت ستارگان یک شرکت سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر متمرکز بر حوزه فین‌تک است که در حال حاضر ۱۶ کسب و کار در پورتفولیو خود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone