🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22168.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات سری وان پلاس 8؛ چیپست قدرتمند و رم 12 گیگابایتی

پس از شکل گیری شایعاتی پیرامون سری وان پلاس 8 و احتمال وقفه در عرضه آنها به بازار در پی شیوع ویروس کرونا، اطلاعات تازه ای از این سری منتشر شده است. بر اساس گزارش ...

پس از شکل گیری شایعاتی پیرامون سری وان پلاس 8 و احتمال وقفه در عرضه آنها به بازار در پی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - شیوع ویروس کرونا، اطلاعات تازه ای از این سری منتشر شده است.

بر اساس گزارش سایت 91Mobiles، قلب تپنده وان پلاس 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - و وان پلاس 8 پرو چیپست اسنپدراگون 865 خواهد بود و وان پلاس 8 لایت نیز از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1000 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - نیرو خواهد گرفت.

نمایشگر وان پلاس 8 و مدل لایت، 90 هرتزی بوده و پنل وان پلاس 8 پرو نرخ رفرش 120 هرتزی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - ارمغان می آورد. وان پلاس 8 از نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED خمیده، مدل پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - از پنل 6.65 اینچی خمیده و مدل لایت از صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED فلت برخوردار خواهند بود. هر سه مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - حفره - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اپتیکال خواهند داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس
رندر وان پلاس 8 پرو

وان پلاس 8 از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - دوربین سه گانه شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 16 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - مگاپیکسلی و همچنین حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج برخوردار خواهد بود. مدل لایت دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دو سنسور 16 و 12 مگاپیکسلی خواهد داشت. وان پلاس 8 پرو اما از دوربین چهارگانه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - و قدرتمندتر برخوردار است که در حال حاضر اطلاعاتی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - سنسورهای آن افشا نشده است.

گزارش یاد شده تأیید می کند که برای اولین بار شارژ وایرلس را در گوشی های وان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - پلاس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - خواهیم دید. البته فقط وان پلاس 8 پرو از چنین قابلیتی پشتیبانی می کند و احتمالاً شارژ معکوس 30 واتی را نیز به ارمغان خواهد آورد. وان پلاس 8 و مدل لایت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهند داشت و مدل پرو از باتری حجیم تر 4500 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس
رندر وان پلاس 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - لایت

انتظار می رود وان پلاس 8 و مدل پرو در ظرفیت های رم و حافظه داخلی 6/128، 8/128 و 12/256 گیگابایتی روانه بازار شوند. وان پلاس 8 لایت نیز در دو مدل 8/128 و 8/256 گیگابایتی در ویترین فروشگاه ها یافت خواهد شد.

لازم به ذکر است که وان پلاس 8 لایت به دلیل محدودیت های چیپست های مدیاتک، احتمالاً از استاندارد UFS 3.0 پشتیبانی نخواهد کرد. قیمت وان پلاس 8 و مدل پرو در حال حاضر معلوم نیست، اما به گزارش سایت یاد شده، مدل لایت حداقل 515 دلار قیمت خواهد داشت.

سری وان پلاس 8 احتمالاً - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شیراز استان فارس - اواسط ماه آوریل معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone