🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22178.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ربات جدید گوگل راه رفتن را به خودش آموزش می‌دهد [تماشا کنید]

دانشمندان گوگل در دانشگاه جورجیا و برکلی، رباتی ساخته‌اند که به کمک هوش مصنوعی می‌تواند به خود آموزش راه رفتن بدهد. آن‌ها معتقدند آینده در دستان ربات Rainbow Dash خواهد بود و درهای جدیدی از اکتشافات ...

دانشمندان گوگل در دانشگاه جورجیا و برکلی، رباتی ساخته‌اند که به کمک هوش مصنوعی می‌تواند به خود آموزش راه رفتن بدهد. آن‌ها معتقدند آینده در دستان ربات Rainbow Dash - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - خواهد بود و درهای جدیدی از اکتشافات را به روی بشر باز می‌کند.

ربات Rainbow Dash از نوعی هوش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - مصنوعی اختصاصی به نام «Deep Reinforcement Learning» بهره می‌برد که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - نسبت به هوش مصنوعی معمولی کمی پیشرفته‌تر است. هوش مصنوعی مقاومتی، دو بعد مختلف از یادگیری عمیق و یادگیری مقاومتی را با هم ادغام می‌کند.

یادگیری مقاومتی این گونه است که یک الگوریتم، نحوه انجام یک کار را از طریق آزمون و خطا یاد می‌گیرد و برای این کار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - از سیستم پاداش و تنبیه نیز استفاده می‌شود تا الگوریتم تشخیص دهد چه زمانی به تکمیل کردن وظیفه خود نزدیک شده است. یادگیری عمیق نیز داده‌های خام را از محیط اطراف ربات دریافت می‌کند و پس از بررسی، آن‌ها را در اختیار الگوریتم قرار می‌دهد.

عموماً برای این که یادگیری مقاومتی تست شود، آن را در محیط شبیه‌سازی شده کامپیوتری قرار می‌دهند، اما این بار محققین توانستند آن را برای اولین بار در محیط واقعی بررسی کنند. محقق ارشد این پروژه و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - مسئول بخش تحرکات (Locomotion) گوگل به نام ژی تان (Jie Tan) می‌گوید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - این کار یک سال طول کشیده است:

ما علاقه داریم تا به ربات‌ها این توانایی را بدهم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - که در محیط‌های واقعی و پیچیده بتوانند حرکت کنند. توسعه یک کنترل‌کننده حرکات که بتواند از پس این چالش‌ها برآید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - بسیار سخت است. آموزش یک امر خودکار است، به تجربه کمی نیاز دارد و می‌تواند با توجه به تجربیات جدید، مقیاس‌پذیرتر باشد. ما عقیده داریم که ربات‌های پا دار این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - چنینی برای حرکت در دنیای واقعی، باید بتوانند به خود آموزش دهند که چگونه راه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - بروند.

محققین ربات Rainbow Dash - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - را روی سطح صاف قرار دادند و ان ربات توانست پس از ۱.۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - ساعت به خود آموزش دهد تا روی آن سطح راه برود. مرحله بعدی روی یک فوم حافظه دار و پا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - دری با حفرات زیاد بود که به ترتیب ۵.۵ و ۴.۵ ساعت طول کشید تا ربات به خود آموزش دهد که روی این سطوح راه برود. همچنین در برخی از مواقع دانشمندان مجبور شدند که ربات را دوباره روی سطوح قرار دهند، زیرا در حین فرایند یادگیری، ربات از سطح مورد نظر خارج می‌شد. در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - نهایت نیز آن‌ها توانستند الگوریتم آن را تغییر داده تا ربات به خود آموزش دهد که از زمین بلند شود.

در نهایت تا عقیده دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کاشان استان اصفهان - «این ربات‌ها به مکان‌هایی خواهند رفت که انسان نمی‌تواند و این درهای جدیدی از اکتشافات را به روی بشر باز می‌کند».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر کوی روحی کاشان سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در کوی روحی شهر کاشان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone