🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22177.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی گلکسی S20 اولترا سامسونگ [تماشا کنید]

سایت iFixit نتایج کالبدشکافی گلکسی اس 20 اولترا را منتشر کرد و جزئیات جالبی از درون بهترین و گرانقیمت ترین گلکسی حال حاضر جهان در اختیار کاربران قرار داد. خبر خوب اینکه می توان پرچمدار ...

سایت iFixit نتایج کالبدشکافی گلکسی اس 20 اولترا را منتشر کرد و جزئیات جالبی از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - درون بهترین و گرانقیمت ترین گلکسی حال حاضر جهان در اختیار کاربران قرار داد. خبر خوب اینکه می توان پرچمدار جدید سامسونگ را با کمی صبر و حوصله در خانه تعمیر کرد. نکته ناامید کننده و قابل پیش بینی اینکه باز کردنش کار آسانی نیست.

iFixit مثل سنت همیشگی کالبدشکافی را با حرارت دادن پنل پشتی گلکسی اس 20 اولترا (بررسی دیجیاتو) شروع می کند تا چسب ها نرم شده و برداشتن پنل امکان پذیر شود. کارشناس سایت به چسب قوی به کار رفته در پنل پشتی اشاره می کند و اینکه برای باز کردن آن به ساکشن کاپ بزرگی نیاز است.

خوشبختانه می توان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - پنل پشتی گلکسی اس 20 اولترا را بدون قطع کردن سیم ها برداشت. پس از برداشتن پنل پشتی، سنسورهای بیرون زده ماژول دوربین خودنمایی می کنند.

گلکسی اس - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - 20 - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - اولترا برخلاف دو مدل دیگر دوربین بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - 108 مگاپیکسلی دارد که به گفته کارشناس iFixit، سنسور آن دو برابر بزرگ تر از سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی آیفون 11 پرو مکس است.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران

کارشناس سایت یاد شده اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - می کند که سامسونگ در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - پرچمدار خود فقط از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - پیچ های چهارسو استفاده کرده که باز کردن مادربرد را آسان می کند. در ادامه کالبدشکافی قسمت های مختلف این محصول از جمله مودم 5G کوالکام، فضای ذخیره سازی، ماژول بلوتوث - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - و وای فای نمایش داده می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران

سایت iFixit امتیاز تعمیرپذیری 3 را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - به گلکسی اس 20 اولترا داد و نقاط ضعف و قوت آنرا موارد زیر اعلام کرد:

نقاط قوت

  • تمام پیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - ها - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - با پیچ گوشتی چهارسو باز می شوند.
  • بسیاری - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - از قسمت ها ماژولار و قابل تعویض هستند.

نقاط ضعف

  • نبود جک 3.5 میلیمتری هدفون سبب زودتر فرسوده شدن پورت USB-C می شود.
  • جدا کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - پنل شیشه ای و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران - شکننده پشتی مشکل است.
  • تعویض باتری با وجود کابل های فراوان اطراف آن و استفاده زیاد از چسب، به سختی انجام می گیرد.
  • برای تعویض نمایشگر باید تمام گوشی باز شود.
- تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بابلسر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone