🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22161.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نصب اندروید روی آیفون امکان پذیر شد؛ شکایت اپل از بانیان پروژه قلعه شنی

اندروید تقریبا روی هر گجتی قابل اجراست؛ از گوشی های هوشمند و تلویزیون ها گرفته تا ماشین ها، انواع مایکروویو و نینتندو سوئیچ اما در تمام سال هایی که از حیات این سیستم عامل می ...

اندروید تقریبا روی هر گجتی قابل اجراست؛ از گوشی های هوشمند و تلویزیون ها گرفته تا ماشین ها، انواع مایکروویو و نینتندو سوئیچ اما در تمام سال هایی که از حیات این سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - عامل می گذرد ورود آن به گوشی های اپل غیرممکن بوده است. حالا تلاشی به نام پروژه قلعه شنی یا SandCastle شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - گرفته که هدفش تغییر این مساله و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - ساخت بیلد اندروید برای آیفون است. دست اندرکاران این پروژه پیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - نسخه های بتای اندروید برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را هم توسعه داده اند.

احتمالا خاطرتان هست که چندین سال پیش، برخی تلاش داشتند لینوکس و اندروید را به اولین نسخه آیفون پورت کنند و حالا همان افراد به نام های دیوید ونگ و کریس وید پروژه قلعه شنی را به دست گرفته اند. ونگ و وید هم موسس شرکتی به نام Corellium هستند که هم اکنون به خاطر فروش دسترسی به ماشین های مجازی اجرا کننده iOS تحت پیگرد قضایی از سوی اپل قرار دارد. این دو نفر می گویند که ماشین مجازی آیفون Corellium و تلاش هایی که برای رفع باگ آن انجام داده اند باعث شد که پروژه قلعه شنی به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - سرعت پیش برود.

توسعه پورت های اندروید معمولا به خاطر سخت افزار مشترک اکوسیستم ARM به سرعت پیش می رود. محصولی مانند نینتندو سوییچ به صورت عادی سر و کاری با کدهای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - اندروید ندارد اما از آنجا که این محصول به چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - تگرا انویدیا مجهز شده (که در گجت های اندرویدی به وفور یافت می شود) یعنی نینتندو - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - سوییچ پیش نیاز لازم برای اجرای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - اندروید را دارد و با تلاش میتوان سیستم عامل موبایلی گوگل را به آن پورت کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران

همین اصل در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - مورد گجت های دیگر هم برقرار است و کوالکام، انویدیا، مدیاتک و دیگر شرکت ها چیپست های تولیدی خود را به طیف وسیعی از شرکت ها می فروشند؛ اگر می خواهید اندروید را به دستگاهی پورت کنید نخستین قدم این است که یک گجت اندرویدی با سخت افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - مشابه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - پیدا کنید و کار را با کد بیس آن دستگاه آغاز نمایید. اما این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - استراتژی در مورد محصولات اپل به کار نمی آمد چرا که آیفون ها از چیپست اختصاصی اپل استفاده می کنند و در نتیجه کد اندرویدی در آنها وجود ندارد که به عنوان پایه و اساس، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - کار را با آن شروع کرد و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - باید کلیه درایورها را از ابتدایی ترین مرحله برایش بنویسید.

ونگ در مصاحبه ای که پیرامون پروژه قلعه شنی با فوربس انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - داد چنین اظهار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - داشت:

چالش بزرگی که پیش رویمان قرار داست این بود که هیچ سندی در مورد سخت افزار اپل وجود ندارد و این سخت افزار مطابق با استانداردهای فعلی محصولات اندرویدی نیستند. با این حال اطلاعاتی که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - تیم ما در مورد این محصولات دارد بیشتر از هر کسی در خارج از شرکت اپل است هرچند که با - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - وجود این دانش باز هم باید بخش اعظمی از زمان و انرژی خود را صرف نوشتن درایورها از ابتدایی ترین مرحله کنیم.

بیلدهای تهیه شده فعلا بتا خوانده می شوند و آنطور که در وبسایت این شرکت آمده به زودی منتشر می شوند. بیلد آیفون ۷ تاکنون بیشترین پیشرفت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - را داشته است و طبق اطلاعات ارائه شده توسط Corellium این بیلد برای بخش هایی مثل پردازنده، حافظه، نمایشگر و صفحه تاچ کار می کند اما GPU، دوربین، بلوتوث، صدا و شبکه موبایلی هنوز روی آن کار نمی کنند لذا هنوز کار زیادی باید روی این بتا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - انجام شود و نباید انتظار داشت که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شهسوار استان مازندران - محصول نهایی مانند سیستم عامل iOS روی آیفون ها کار کند. در وبسایت این شرکت همچنین اشاره ای به بیلدهای تهیه شده برای آیفون ۶ تا ۱۱ پرو شده و البته گفته شده که اغلب آنها به حافظه دستگاه دسترسی ندارند و در بسیاری نیز نمایشگر کارایی لازم را ندارد.

البته خبر خوب اینکه این پروژه تازه یک ماه است که کلید خورده و اینکه در چنین بازه کوتاهی یک بیلد کاربردی برای آیفون ساخته شده تحسین برانگیز است!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone