🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32055.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دوربین سینمایی جدید لایکا معرفی شد

روز گذشته دوربین سینمایی لایکا ASC 100 Edition از سری M10-P معرفی شد که برای تولید ویدیوهای منحصربفرد ساخته شده. از آنجا که این دوربین به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جامعه سینماگران آمریکا ساخته شده جامعه هدفی کاملا ...

روز گذشته دوربین سینمایی لایکا ASC 100 Edition از سری M10-P معرفی شد که برای تولید ویدیوهای منحصربفرد ساخته شده. از آنجا که این دوربین به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جامعه سینماگران آمریکا ساخته شده جامعه هدفی کاملا مشخص دارد؛ کاربرانی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که عاشق دوربین های مشکی رنگ با لنزهای طلایی از سری سینمایی هستند.

دوربین سینمایی لایکا به یک لنز Summicron-M - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 35 f/2 ASPH مجهز شده و بدنه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خانواده محبوب سری M10-P را به ارث برده. شرکت سازنده یک نرم افزار منحصربفرد را هم برای این دوربین در نظر گرفته که دو وضعیت سینمایی ویژه دارد و در هر جایی نمی توان آنها را پیدا کرد؛ هرچند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پیش بینی می شود که به زودی شرکت های ثالث مشابه آنها را ارائه کنند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت حیدریه استان خراسان

یکی از این دو مد ویژه ASC Cine Classic نام دارد که ظاهری شبیه به فیلم های آنالوگ و کلاسیک تهیه شده با لنزهای ۳۵ میلی متری را به محتوای تولیدی شما می دهد و دیگر ASC Contemporary نام دارد و برخلاف مد قبلی سبک دیجیتالی مشابه به فیلم های معاصر را به اثر شما می بخشد.

بدنه طلایی رنگ لنز دوربین سینمایی لایکا نیز به نوعی تداعی کننده لنز برنجی دوربین قدیمی Ur-Leica است و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت حیدریه استان خراسان - زیبایی ظاهر آن را دوچندان کرده است. این دوربین همچنین یک منظره یاب اختصاصی لایکا به نام Visoflex - تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را در دل خود جای داده تا دقیقا سوژه ای که از آن فیلم می گیرید را مشاهده کنید. دوربین سینمایی لایکا همچنین همراه با آداپتور M-PL-Mount عرضه می شود تا امکان نصب تقریبا تمامی لنزهای سینمایی لایکا که در بازار موجود هستند را همراه با آن داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اما قیمت این دوربین خاص و استثنایی هنوز مشخص نشده هرچند از همین حالا هم میتوان حدس زد که گران قیمت باشد. لایکا صرفا اعلام کرده که این دوربین را در پاییز سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone