🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22172.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سری ریلمی 6 رونمایی شد؛ نمایشگر 90 هرتزی و دوربین چهارگانه

ریلمی (Realme) از جدیدترین گوشی های خود با نام های ریلمی 6 و ریلمی 6 پرو رونمایی کرد. این دو محصول با تغییرات قابل توجه نسبت به نسل قبل از جمله نمایشگر 90 هرتزی، چیپست ...

ریلمی (Realme) از جدیدترین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - گوشی های خود با نام های ریلمی 6 و ریلمی 6 پرو رونمایی کرد. این دو محصول با تغییرات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - قابل توجه نسبت به نسل قبل از جمله نمایشگر 90 هرتزی، چیپست جدید و پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی از اواسط ماه جاری میلادی روانه بازار می شوند.

ریلمی 6، اولین گوشی برند ریلمی با چیپست گیمینگ مدیاتک یعنی G90T است. این چیپست 12 نانومتری را رم 4، 6 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - یا 8 گیگابایتی همراهی می کنند.

ریلمی 6 از نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن FullHD پلاس و نرخ رفرش 90 هرتز بهره می برد. صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 3 محافظت شده و در حفره سمت چپ آن، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - گشودگی دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی

در پنل پشتی ماژول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - دوربین چهارگانه قرار گرفته که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.3، حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق سنج می شود.

ریلمی 6 از حافظه 64 یا 128 گیگابایتی از نوع UFS2.1 برخوردار است - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - که با اسلات اختصاصی microSD می توان ظرفیت آنها را ارتقاء داد. این گوشی باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی دارد که به گفته سازنده حدوداً یک ساعته شارژ می شود.

ریلمی 6 در سه ظرفیت رم و حافظه داخلی 4/64، 6/128 و 8/128 گیگابایت به ترتیب با قیمت 177، 204 و 218 دلار از تاریخ 11 مارس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - (21 اسفند) روانه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - بازار خواهد شد.

ریلمی 6 پرو

ریلمی 6 پرو از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن FullHD پلاس و نرخ تازه سازی 90 هرتز برخوردار است. دو دوربین سلفی شامل سنسور 16 مگاپیکسلی سونی IMX471 با گشودگی دیافراگم f/2.0 و دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 105 درجه درون حفره بیضی شکل نمایشگر جای گرفته اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی

در پنل پشتی این مدل، سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو با ضریب اف 2.5، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - جا خوش کرده است.

ریلمی 6 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - پرو همانند مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - استاندارد از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی، نیرو گرفته و از سیستم موقعیت یاب اختصاصی هند یعنی NavIC پشتیبانی می کند.

ریلمی 6 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - پرو در سه ظرفیت رم و حافظه داخلی 6/64، 6/128 و 8/128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 232، 245 و 260 دلار از تاریخ 13 مارس (23 اسفند) در ویترین فروشگاه ها یافت خواهد شد. این مدل و مدل پایه با رابط کاربری Realme UI مبتنی بر اندروید 10 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اراک استان مرکزی - به دست کاربر می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone