🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22170.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

شرکت HTC از خصوصی ترین روتر دنیا رونمایی کرد

شرکت تایوانی HTC از یک روتر جدید به نام Exodus 5G Hub رونمایی کرد؛ این محصول که به تعبیر شرکت سازنده اش خصوصی ترین روتر دنیاست دارای قابلیت هایی برای حفظ حریم خصوصی است که در ...

شرکت تایوانی HTC از یک روتر جدید به نام Exodus 5G Hub رونمایی کرد؛ این محصول که به تعبیر شرکت سازنده اش خصوصی ترین روتر دنیاست دارای قابلیت هایی برای حفظ حریم خصوصی است که در ادامه به ارائه جزئیات بیشتر در مورد هر یک می پردازیم.

Exodus 5G Hub - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - به خانواده اسمارت فون های سری Exodus تعلق دارد که حول مقوله اینترنت غیرمتمرکز ساخته شده اند و در ساخت آن از تکنولوژی همتا به همتا بهره گرفته شده تا دیگر نیازی به عبور دیتا از سرورهای شرکت های بزرگ حوزه تکنولوژی نباشد. هدف از ارائه این محصول در واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - جلوگیری از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - سوء استفاده و درآمدزایی شرکت هایی نظیر آمازون، فیسبوک و گوگل از زندگی خصوصی کاربران است.

این روتر پرتابل 5G که ظاهری شبیه به یک اسمارت فون قطور دارد به امکاناتی نظیر نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - تاچ و چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام با - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - مودم 5G X50 مجهز شده و از اندروید ۹ پشتیبانی میکند. از آنجایی که مودم 5G این هاب مربوط - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - به سال ۲۰۱۸ می شود سرعت آپلود و دانلود با آن چندان زیاد نیست؛ دانلود با سرعت ۲.۶۳ گیگابیت بر ثانیه و آپلود با سرعت ۲۸۷ مگابیت بر ثانیه انجام می شود. تا ۲۰ دستگاه مختلف قابلیت اتصال همزمان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - به این روتر را از طریق وای فای ۵ (و نه وای فای ۶) یا 60GHz 802.11ad دارند. اما نکته جالب در مورد این گجت پهنای باند سلولار آن است که امکان اجرای اپ های اندرویدی روی نمایشگر ۵ اینچی آن با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - میکند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران

اچ تی سی در بیانیه خبری خود پیرامون این محصول آن را «محافظ نهایی در برابر جمع آوری دیتا توسط کمپانی های حوزه تکنولوژی» توصیف کرده است که به لطف محصولاتی نظیر الکسای آمازون، گوگل نست و فیسبوک پرتال رقم میخورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: از این پس به جای آنکه سرورهای مبتنی بر کلاود شما را تایید کنند شما آنها را تایید می کنید. این یعنی واگذاری کامل قدرت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - به مشتری.

روتر جدید اچ تی سی از اپلیکیشن های محبوب حریم خصوصی نظیر ایمیل ProtonMail، مرورگر Brave - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - و همچنین ادبلاکر و VPN اینکاگنیتو - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - پشتیبانی می کند.

فیل چن که بر پروژه توسعه این محصول نظارت داشته در این باره گفته است:

Exodus همواره مقوله ای فراتر از تلفن های هوشمند را شامل می شد: Exodus به مالکیت مربوط می شود. مالکیت پسوردها، دیتا و حریم خصوصی. این روتر در واقع حفاظی در برابر یورش شرکت های بزرگ حوزه تکنولوژی به حریم خصوصی شماست. به لطف این هاب میتوانید کنترل و مالکیت بیشتری نسبت به اطلاعات شخصی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - خود داشته باشید.

روتر Exodus ارتباطات اینترنتی پرسرعت را برای دارندگان گجت های پشتیبانی کننده از 5G فراهم می کند، از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - شبکه بیت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - کوین پشتیبانی می کند و گنجینه ایمنی برای ذخیره سازی انواع رمزارز است؛ در واقع کاربران این گجت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - برای خرج کردن یا دریافت رمزارزها نیازی به صرافی های ثالث یا ارائه دهنده کیف پول های مجازی ندارند و میتوانند به صورت کاملا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرخرود استان مازندران - مستقل تراکنش های مدنظر خود را انجام دهند.

اچ تی سی هنوز قیمت تا تاریخ عرضه این محصول را اعلام نکرده است.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نامجو نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
اطراف شیرا سرخرود طرح تعویض اجاق گاز و فر . قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در شیرا شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone