🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22167.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

شرکت TCL از نخستین موبایل جهان با نمایشگر رول‌شونده رونمایی کرد

موبایل‌های تاشو بدون هیچ تردید گام بزرگ بعدی در صنایع اسمارت‌فون و تبلت هستند. اما در حال حاضر این بحث هم پیش آمده که آیا چنین دیوایس‌هایی هم‌اکنون می‌‌توانند در دوران اوج خود باشند یا ...

موبایل‌های تاشو بدون - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - هیچ تردید گام بزرگ بعدی در صنایع - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - اسمارت‌فون و تبلت هستند. اما در حال حاضر این بحث هم پیش آمده که آیا چنین دیوایس‌هایی هم‌اکنون می‌‌توانند در دوران اوج - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - خود باشند یا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - هنوز باید چند سالی صبر کنیم. امثال سامسونگ، هواوی و موتورلا هرکدام چنین دیوایس‌هایی با مشکلات عمده در زمینه مقاومت عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - کرده‌اند و حالا نوبت به TCL رسیده که رویکردی محافظه‌کارانه‌تر در قبال چنین دیوایس‌هایی در پیش بگیرد.

این شرکت در حال کار روی تکنولوژی‌های ضروری برای دستیابی به دیوایس‌هاییست که روزی رویایشان را در ذهن داشتیم و حالا از دیوایس‌هایی مفهومی و جدید رونمایی کرده که با نمایشگر رول‌شونده و تاشو از راه می‌رسند.

نخستین موبایل جهان با نمایشگر رول‌شونده

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان

نخستین دستگاه مفهومی TCL و احتمالاً هیجان‌انگیزترین آن‌ها، محصولیست که نام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - «نخستین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - موبایل هوشمند رول‌شونده» برایش انتخاب شده. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - این موبایل به لطف نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - امولد ۶.۷۵ اینچی با لبه‌های خمیده، در نگاه نخست کاملا شبیه پرچمداران پریمیوم است و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - قطری معادل تنها ۹ میلی‌متر دارد. اما آنچه این دستگاه را جالب‌تر می‌کند، قطعات درونش است.

در جایی میان پنل‌های جلویی و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - پشتی، دو موتور داخلی پنهان شده که با فشار یک دکمه فعال می‌شوند. این موتورها یک طرف موبایل را به بیرون می‌کشند تا بخشی از نمایشگر معلوم شود که وقتی از آن استفاده نمی‌کنید، مجددا تا شده و به درون - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - دستگاه باز می‌گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان

نتیجه نهایی کار می‌شود یک نمایشگر ۷.۸ اینچی و همینطور یک رابط کاربری تطابق‌پذیر که به قابلیت‌های اسپلیت اسکرین و مولتی تسکینگ مجهز است - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - و این قابلیت‌ها به صورت خاص برای همین موبایل بازطراحی شده‌اند.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - تکنولوژی بدون هیچ تردید در حوزه موبایل بسیار کاربردی ظاهر می‌شود و علت آن، جمع و جور بودنش است. علاوه بر این TCL مدعی شده که به لطف استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - یک محور بزرگ به هنگام تا شدن نمایشگر، بسیاری از مشکلات مقاومت در نمایشگر از بین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - می‌رود. و حالا که صحبت از مقاومت است،‌ TCL می‌گوید فیبرهایی را درون موبایل قرار داده که گرد و خاک و دیگر ذرات را بیرون نگه می‌دارند.

تبلتی ۱۰ اینچی که تبدیل به اسمارت‌فون ۶.۷ اینچی می‌شود

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان

طرح - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - مفهومی دوم TCL، قرار است مرز میان اسمارت‌فون‌های سنتی و تبلت‌های کوچک مانند آیپد ۱۰.۲ اینچی اپل را محو کرده و بهترین ویژگی‌های هر دو جهان را به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - صورت یک‌جا به کاربران ارائه کند. کاربران این طرح مفهومی آینده‌نگرانه به نمایشگری دسترسی خواهند داشت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - که در حالت باز شده، برابر با ۱۰ اینچ است.

اما برخلاف تبلت‌های سنتی که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - معمولا حمل‌شان کار آسانی نیست، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - این محصول خاص می‌تواند تا شده و فرم فاکتور یک موبایل هوشمند رایج را به خود بگیرد. این طراحی منحصربه‌فرد به لطف استفاده همزمان از دو تکنولوژی لولای TCL -به نام‌های DragonHinge و ButterflyHings- میسر شده است. این لولاها ضمنا باعث می‌شوند که پروسه تا شدن نمایشگر به داخل و به بیرون، به روان‌ترین شکل ممکن صورت بگیرد و خبری از هیچ بریدگی میان لولاها نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان

این دستگاه در حالتی که به شکل اسمارت‌فون در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - می‌آید نمایشگری ۶.۶۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۰.۸:۹ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - دارد و از رزولوشن تحسین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لنگرود استان گیلان - برانگیز 3K پشتیبانی می‌کند. و برای اینکه طراحی دستگاه از این هم جالب‌تر شود،‌ TCL نوعی لایه براق سه‌بعدی و هولوگرافیک را به عنوان پنل پشتی انتخاب کرده. در نهایت باید افزود که TCL هنوز برنامه‌ای برای عرضه عمومی این دیوایس به بازار ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone