🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22155.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

بررسی دیجیاتو: لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2019 [تماشا کنید]

هواوی سال 2018 از اولین مدل میت بوک ایکس پرو رونمایی کرد که با کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا توانست نظر مثبت بسیاری از وبسایت های بین المللی حوزه تکنولوژی را به خود جلب ...

هواوی سال 2018 از اولین مدل میت بوک ایکس پرو رونمایی کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - که با کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا توانست نظر مثبت بسیاری از وبسایت های بین المللی حوزه تکنولوژی را به خود جلب کند. نسل دوم این اولترابوک در ظاهر تقریباً هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندراد اما در باطن، برخی قطعات تغییراتی را تجربه کرده اند. در این مطلب قصد داریم هواوی میت بوک ایکس پرو 2019 را بررسی کنیم.

مشخصات لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2019:

    • پردازنده اینتل Core i7-8565U (مدل مورد بررسی) یا اینتل Core i5-8265U
    • پردازشگر گرافیکی انویدیا جی فورس MX250 با دو گیگابایت رم GDDR5 (تنها در مدل با پردازنده Core i7) و یا اینتل UHD 620
    • نمایشگر 13.9 اینچی LTPS با رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل
    • 16 یا 8 گیگابایت (مدل مورد بررسی) رم LPDDR3 با فرکانس - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - 2133 مگاهرتز
    • 256 یا 512 گیگابایت (مدل مورد بررسی) یا یک ترابایت حافظه داخلی SSD از نوع NVMe PCIe
    • باتری 57.4 وات ساعتی و شارژر 65 وات با خروجی USB-C
    • وای فای 802.11a/b/g/n/ac و بلوتوث 5.0
    • مجهز به حسگر اثر انگشت
    • ابعاد 304 در 217 و ضخامت 14.6 میلی متر و بدنه فلزی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - و وزن 1.33 کیلوگرم
    • رنگ های خاکستری (مدل بررسی شده) و نقره ای
    • ویندوز 10 هوم
    • قیمت مدل مورد بررسی 1700 یورو

از نظر ظاهری مدل 2018 و 2019 تفاوت چندانی با هم ندارند. البته این موضوع نقطه ضعف به حساب نمی آید؛ چرا که طراحی مدل قبلی آن قدر کم نقص بوده که هواوی همچنان روال سابق را ادامه داده است.مدل سال 2018 از کارت گرافیک جی فورس MX150، بلوتوث 4.1 و حافظه SSD تنها در ظرفیت های 256 و512 گیگابایتی بهره مند بود اما مدل 2019 با کارت گرافیک انویدیا جی فورس MX250 و بلوتوث 5 همراه شده و حالا امکان انتخاب حافظه SSD - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - یک ترابایتی را هم دارید.

البته در کمال تعجب کارت گرافیک MX150 (با میزان رم مشابه) در بنچمارک ها در مقایسه با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - MX250 در رده بالاتری قرار می گیرد. در این باره در بخش سخت افزار بیشتر توضیح خواهیم داد.

همچنین باید اشاره می کنیم که مدل جدیدتر این لپتاپ، میت بوک ایکس پرو 2020 است که مدت کمی از معرفی اش می گذرد و هنوز به بازار نیامده است. این مدل به پردازنده نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - دهم اینتل مجهز شده است.

بررسی ویدیویی

طراحی

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

میت بوک ایکس پرو با تنها 14.6 میلی متر قطر، نسبتاً باریک محسوب می شود و در دست گرفتن آن هم آسان است. با این حال با وزن 1.33 کیلوگرمی و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - با ابعادی کوچکتر از بیشتر لپتاپ های 14 اینچی، چندان هم سبک احساس نمی شود.

رنگ خاکستری تیره میت بوک ایکس پرو ظاهر مینیمال و زیبایی دارد که نه آن قدر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - جذاب است که توجه همه را جلب کند و نه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - آنقدر ساده که به این زودی حوصله تان را سر ببرد. می توان گفت طراحی این لپتاپ شباهت های زیادی با مک بوک دارد؛ بدنه با کیفیت فلزی، محل کیبورد و ابعاد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - تاچ پد تقریبا شبیه به رقیب و همان حس و حال با کیفیت. با این حال از یک تفاوت ظاهری مهم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - و ارزشمند نمی توان به سادگی گذشت؛ نمایشگری که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - حاشیه های بسیار باریکی دارد و به گفته هواوی نسبت نمایشگر به بدنه 91 در صدی را به همراه دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

زمانی که لپتاپ را باز می کنید کیبورد مشکی رنگ (با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - دو سطح نور پس زمینه) و یک تاچ پد بزرگ توجه شما را جلب - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - می کند. در دو طرف کیبورد حفره های اسپیکرها و در بالا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - سمت راست هم کلید پاور به چشم می خورد. هواوی همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - روی این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - کلید، یک حسگر اثر انگشت را تعبیه کرده که با ویندوز هلو سازگار است و سرعت و دقت بسیار بالایی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

وبکم میت بوک ایکس پرو هم مشابه با سری های قبلی میت بوک بین کلیدهای F6 و F7 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - کیبورد مخفی شده است. برای فعال کردن آن کافی است بخشی که در ظاهر شبیه دیگر کلیدهای فانکشن کیبورد است را فشار دهید تا از جای خود خارج شود. در نگاه اول این ایده هواوی جذاب به نظر می رسد؛ چون فشردن وبکم حس جالبی را القا می کند و با بستن آن نگرانی های مرتبط با حریم شخصی کمتر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - می شود. با این حال جای عجیب آن موجب می شود هیچ امکانی برای تنظیم زاویه دید آن نداشته باشید و همیشه مجبور شوید جای خودتان را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - برای قرار گرفتن در کادر دوربین تغییر دهید؛ شاید هم در آخر قید این سختی ها بزنید و بی خیال استفاده از وبکم بشوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

در مقایسه با مدل 2018، درگاه ها هم تغییر چندانی نداشته اند. در لبه سمت چپ درگاه های 3.5 میلی متری هدفون، یک درگاه USB-C و یک درگاه تاندربولت 3 (سازگار با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - USB-C) مشاهده می شود. در سمت راست هم یک درگاه USB فول سایز با خروجی 5 ولت و 2 آمپر قرار گرفته است. به این ترتیب می توان گفت که پورت های میت بوک ایکس پرو 2019 محدود هستند، البته در بین اولترابوک ها کافی به نظر می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - رسند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

در زمان شارژ لپتاپ، درگاه های قابل استفاده، محدودتر هم می شوند؛ چرا که یک درگاه USB-C سمت چپ اشغال می شود و امکان استفاده از آن برای اتصال دستگاه های دیگر را ندارید؛ مگر این که از دانگل های جانبی با قابلیت پشتیبانی از انتقال شارژ همزمان استفاده کنید. شاید بهتر بود هواوی هم مثل برخی از برندهای دیگر از جمله ایسوس، یک دانگل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - ساده مجهز به درگاه های HDMI و USB - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - اضافه با پشتیبانی از انتقال شارژ را نیز در جعبه این اولترابوک قرار می داد.

درگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - تاندربولت میت بوک ایکس پرو امکان اتصال مانیتورهایی با رزولوشن 4K را نیز فراهم می کند. همچنین می توانید یک کارت گرافیک اکسترنال سازگار را نیز خریداری کنید و از طریق همین درگاه به لپتاپ متصل نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

تاچ پد میت بوک ایکس پرو با لایه ای از شیشه پوشانده شده و زیر انگشت روان احساس می شود. از نظر تجربه کاربری هم باید گفت که تقریباً هیچ تأخیری در عملکردش احساس نمی شود و به خوبی به تماس انگشت واکنش نشان می دهد. علاوه بر این از درایور ویندوز پرسیژن هم پشتیبانی می کند و در نتیجه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - اسکرول دو انگشتی و سوایپ سه انگشتی و سایر ژست - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - ها با آن سریع و راحت انجام می شود. کیبورد (در مدل مورد بررسی با نوشته های عربی) طراحی خوبی دارد و در زمان تایپ فیدبک مناسبی را منتقل می کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - در کل می توان گفت که تایپ با آن ساده و بسیار کم خطا است.

در کل در مورد طراحی میت بوک ایکس پرو 2019 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - باید گفت که با یک محصول زیبا و با کیفیت طرف هستیم که در عین حال کار با آن راحت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - و کم دردسر است. با این حال محل قرار گیری وبکم، میزان کاربردی بودن آن را کاهش می دهد. محدودیت درگاه ها (به ویژه در زمان شارژ لپتاپ) مشکل دیگری است که می توانست با افزودن یک دانگل در جعبه دستگاه حل شود ولی هواوی ترجیح داده دانگل «میت داک 2» را به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - طور جداگانه بفروشد. میت داک 2 به درگاه USB-C لپتاپ وصل می شود و یک درگاه HDMI، یک درگاه VGA، یک درگاه USB-C و یک درگاه USB فول سایز را در اختیارتان می گذارد.

نمایشگر

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

یکی از نقاط قوت هواوی میت بوک ایکس پرو، نمایشگر با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - کیفیت آن است که ساخت آن به کمپانی ژاپنی JDI محول شده است. رزولوشن نمایشگر 3000 در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - 2000 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - پیکسل یا به عبارتی 3K است و به این ترتیب نسبت 3 به 2 دارد. در مقایسه با مانیتورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - با نسبت تصویر 16 به 9 یا 16 به 10، نمایشگر میت بوک فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - کاری راحت تری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - را در اختیارتان قرار می دهد و کارهایی نظیر وبگردی و ویرایش اسناد را ساده تر می کند.

نمایشگر، با روکشی براق پوشانده شده اما روشنایی نمایشگر بسیار عالی است (به گفته هواوی 450 نیت). به همین دلیل براق بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - نمایشگر معمولاً مشکل ساز نمی شود و با بالا بردن سطح روشنایی، بازتاب های آزار دهنده به چشم نمی خورد. با این حال گاه در زمان نمایش رنگ های سیاه مقداری از نور پشتی، در نمایشگر بازتاب داده می شود که البته چندان آزار دهنده نیست. میت بوک ایکس پرو همچنین در نور روز و در فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - باز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - هم کارایی قابل قبولی دارد و در بین بهترین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - های بازار قرار می گیرد ولی در این شرایط بازتاب های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - نور، بیشتر از فضای داخلی به چشم می آیند. یکی از مزایای میت بوک ایکس پرو مجهز شدن آن به حسگر نور سنج است تا با فعال کردن آن از طریق ویندوز، سطح روشنایی به طور خودکار تنظیم شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

به گفته هواوی، میت بوک ایکس پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - از 100 درصد گاموت رنگی sRGB هم پشتیبانی می کند و نسبت کنتراست 1500 به یک دارد. به این ترتیب می توان گفت که کاربران عمومی و حرفه ای و حتی بیشتر طراحان گرافیک را راضی می کند.

نمایشگر همچنین از نوع لمسی است و قابلیت تشخیص تا 10 لمس همزمان را دارد. خوشبختانه نباید نگران به جا ماندن اثر انگشت روی آن باشید؛ چرا که همان طور که هواوی هم ادعا می کند نمایشگر به خوبی در مقابل جذب اثر انگشت مقاومت می کند.

اولین بار که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - ویندوز اجرا می شود، مقیاس اجرای اپ ها و نمایش متن ها در تنظیمات به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - طور پیش فرض - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - روی 200 درصد تنظیم می شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - این موضوع کمک می کند که کار با نمایشگر نه چندان بزرگ اما با رزولوشن بالای میت بوک ایکس پرو راحت تر شود. با این حال این موضوع تجربه استفاده از نمایشگر لمسی را تحت تأثیر قرار می دهد؛ چرا که گاه انتخاب گزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - ها و دکمه های بسیار ریز در محیط ویندوز، با لمس انگشت، چندان ساده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - نیست و نیاز به دقت بیش از حد دارد.

سخت افزار و کارایی

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

میت بوک ایکس پرو یک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - اولترابوک قدرتمند است اما از نظر کارایی همچنان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - با یک لپتاپ گیمینگ فاصله دارد. لپتاپ هواوی به پردازنده نسل هشتم اینتل مجهز شده است. مدلی که در اختیار داریم با پردازنده اینتل Core i7-8565U همراه شده که مشخصات آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - را در ادامه مشاهده می کنید:

  • 4 هسته پردازشی به همراه 8 ترد
  • فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز و فرکانس توربو 4.6 گیگاهرتز
  • 8 مگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - کش لایه سوم
  • لیتوگرافی 14 نانومتری
  • پردازشگر گرافیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - مجتمع اینتل UHD 620

هواوی در کنار این پردازنده 8 گیگابایت رم را در نظر گرفته که می تواند برای کارهای روزمره کافی باشد. با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - این حال برخی از مدل های میت بوک ایکس پرو با رم 16 گیگابایتی به دست خریداران می رسد. مدل مورد بررسی همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - از پردازشگر گرافیکی جی فورس MX250 با 2 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 بهره می برد و به این ترتیب می تواند برای فعالیت هایی از جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - ویرایش عکس و تدوین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - ویدیو مناسب باشد اما نمی توان انتظار رندرگیری های سنگین سه بعدی یا اجرای بازی های روز با بالاترین کیفیت را داشت.

حافظه داخلی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - SSD میت بوک ایکس پرو هم از نوع NVMe PCIe و ساخت توشیبا (مدل KXG60ZNV512G) است و به این ترتیب انتظار می رود سرعت قابل قبولی داشته باشد. تست های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - کریستال دیسک مارک و AS SSD نشان می دهد که حداکثر سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی اطلاعات به ترتیب - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - تا بیش از 3200 و 2900 مگابایت بر ثانیه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - است و از این حیث بالاتر از SSD های M.2 PCIe میان رده و نزدیک به پرچمداران قرار می گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

برای آزمایش کارایی پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - به سراغ بنچمارک Cinebench R20 می رویم. پردازنده اینتل Core i7-8565U در این تست به امتیاز 1284 (در آزمایش چند هسته ای) رسید که با پردازنده های گیمینگ و دسکتاپ اختلاف قابل توجهی دارد. به عنوان مثال پردازنده Core i7-8750H در این تست امتیاز 2400 را کسب کرده است. در نتیجه همان طور که گفتیم نمی توانید روی میت بوک ایکس پرو برای رندرگیری های سنگین سه بعدی حساب کنید؛ مگر این که وقت و حوصله کافی داشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

نرم افزار PCMark 10 توان کلی سخت افزار را برای فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - های روزمره، تولید محتوای دیجیتال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - و بهره وری می سنجد. در این تست اولترابوک هواوی امتیاز 4141 را کسب کرد. در مقایسه باید اشاره کرد که اولترابوک MSI PS42 (بررسی دیجیاتو) با مشخصاتی سخت افزاری کم و بیش نزدیک به میت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - بوک ایکس پرو امتیاز 3895 را به دست آورده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

همان طور که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم پردازشگر گرافیکی انویدیا جی فورس - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - MX250 در مقایسه با MX150 قدرت کمتری دارد. MX150 از 32 واحد مدیریت بافت بهره می برد در حالی که این میزان در MX250 تنها 24 عدد است. علاوه بر این فرکانس پردازشی MX150 معادل 1227 مگاهرتز است در حالی که در MX250 به 937 مگاهرتز محدود شده است. برای سنجش کارایی گرافیکی بنچمارک 3DMark - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - را اجرا کردیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

بر اساس تست های 3DMark پردازشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - گرافیکی در زمینه اجرای بازی های روز و با گرافیک بالا توانایی چندان بالایی ندارد. در تست Time Spy که حتی برای لپتاپ های گیمینگ هم سنگین به حساب می آید، میت بوک امتیاز 946 را کسب کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - در مقایسه، اولترابوک MSI PS42 با کارت گرافیک قدرتمند تر MX150 به امتیاز 1222 دست یافته است. همچنین انویدیا جی فورس 1050Ti در لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت MSI GL63 در این تست به امتیاز 2575 می رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

در آزمایش Fire Strike که برای سیستم های گیمینگ حرفه ای طراحی شده، لپتاپ هواوی امتیاز 2690 با نرخ حدود 13 فریم بر ثانیه را به جا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - گذاشته که باز هم نشان از این دارد که میت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - بوک ایکس پرو 2019 توانایی اجرای مطلوب بازی های سنگین را ندارد. کارت گرافیک انویدیا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - جی فورس MX150 در این تست امتیاز 3231 و کارت گرافیک جی فورس 1050Ti امتیازی در حدود 7000 را کسب کرده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

امتیاز 8443 و با نرخ حدود41 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - فریم بر ثانیه تست Sky Diver به عنوان یک تست پایه برای لپتاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - های گیمینگ خبر از کارایی قابل قبول میت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - بوک برای اجرای بازی های نسبتاً سبک می دهد. برای مقایسه باید گفت که کارت گرافیک MX150 لپتاپ MSI در این آزمایش به امتیاز 10829 و با نرخ حدود 50 فریم بر ثانیه دست یافته است. ما بازی NFS: Payback را با تنظیمات گرافیکی متوسط به راحتی روی این اولترابوک بازی کردیم.

در تجربه ای که در کار با لپتاپ داشتیم به ندرت شاهد داغ شدن آن بودیم و تنها در شرایط کاری سنگین دمای بخش بالا، سمت چپ کیبورد افزایش می یابد. با این حال این افزایش دما در حدی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - نیست که آزار دهنده باشد. همچنین میت بوک ایکس پرو به ندرت دور فن را به حداکثر می رساند و در این حالت نیز صدای فن آزار دهنده نیست. هوای فن از بخش پشتی لپتاپ و به سمت زیر دفع می شود و به همین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - دلیل هیچ باد گرمی به سمت بالا یا محل قرار گیری دست ها روی کیبورد پرتاب نمی شود.

هواوی همچنین میت بوک ایکس پرو را با یک نرم افزار همراه کرده که قابلیت های کاربردی خاصی را در اختیارتان قرار می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - دهد. Huawei PC Manager می تواند سخت افزار لپتاپ را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - هر گونه مشکلات احتمالی مرتبط با درایورها که از دید ویندوز 10 پنهان مانده اند بررسی کرده و به روز رسانی های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - مورد نیاز را نصب کند. یکی از امکانات دیگر OneHop است. با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - استفاده از این ویژگی می توانید فایل های عکس، ویدیو و اسناد را بین لپتاپ و گوشی هواوی یا آنر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - (با پوسته EMUI 9.1 یا Magic UI 2.1 به بالا) با سرعت تا 30 مگابایت بر ثانیه به اشتراک بگذارید.

همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - کافی است گوشی خود را تکان دهید تا ویدیویی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - 60 ثانیه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - ای از صفحه لپتاپ ضبط شده و به طور خودکار به گوشی منتقل شود. قابلیت دیگر، کپی کردن ساده و سریع متن از یک دستگاه روی دیگر دستگاه ها نظیر گوشی، تبلت یا سایر کامپیوترهای هواوی و آنر است. با وجود این که این ویژگی ها کاربردی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - هستند اما تقریباً تمام مواردی که با گوشی موبایل مرتبط است به گوشی های خود هواوی یا آنر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - محدود می شوند و در صورت استفاده از گوشی های دیگر برندها امکان استفاده از آنها را نخواهید داشت.

پخش صدا

اسپیکرهای 4 گانه هواوی میت بوک ایکس پرو 2019 در دو طرف کیبورد قرار گرفته اند و به ووفر و توییتر مجهز شده اند تا صداهای بیس و تریبل از بلندگوهای جداگانه و با تفکیک و کیفیت بالاتر پخش شوند. علاوه بر این میت بوک از استاندارد دالبی اتموس بهره می برد تا صدایی فراگیر تولید شود. صدای اسپیکرها در مقام یک اولترابوک فراتر از انتظار است و حتی در مقایسه با بسیاری از رقبا در جایگاه بهتری قرار می گیرد و صدای بیس هم در تمام ولوم ها نسبتاً خوب است. با این حال در ولوم های بالاتر از 60 درصد اعوجاج به گوش می رسد.

هواوی همچنین می گوید میکروفون های این لپتاپ می توانند صدا را از فاصله 4 متری هم تشخیص دهند تا کاربر به سادگی با دستیار صوتی کورتانا یا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - دیگر اپلیکیشن های مشابه ارتباط برقرار کند.

باتری

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

لپتاپ میت بوک ایکس پرو 2019 به باتری 57.4 وات ساعتی مجهز شده که به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - گفته هواوی، با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - پخش ویدیو تا 13 ساعت، وب گردی تا 12 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - ساعت و استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - معمول تا 14 ساعت دوام می آورد. با این حال این اعداد در حالت ایده آل است. در آزمایش های مدرن آفیس PCMark که ترکیبی از استفاده ابزارهای تایپ، ویرایش متن، مرور متن و کنفرانس ویدیویی را شبیه سازی می کند، میت بوک توانست با روشنایی 50 درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - (روشنایی خودکار غیر فعال) و وای فای روشن به مدت 10 الی 11 ساعت شارژدهی داشته باشد که رقم قابل قبولی محسوب می شود. در تست سنگین گیمینگ PCMark با روشنایی 100 درصدی نمایشگر هم میت بوک ایکس پرو به مدت 2 ساعت و 10 دقیقه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - شارژدهی داشت.

هواوی یک شارژر 65 واتی را برای لپتاپ خود در نظر گرفته که با روشنایی 50 درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - و زمانی که کار سنگینی با لپتاپ انجام نمی شود، می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - تواند در عرض حدود 2 ساعت میت بوک را شارژ کند.

جمع بندی

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان

هواوی میت بوک ایکس پرو 2019 را باید در بین لپتاپ های با کیفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - و خوش ساخت بازار دانست که به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - خوبی از پس نیازهای معمول کاربران عادی و حرفه ای بر می آید. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - با این حال توان اجرای بازی های سنگین با بالاترین کیفیت یا رندرگیری سه بعدی حرفه ای را ندارد و اساساً برای چنین منظوری هم ساخته نشده است. یکی از نقدهایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - به این لپتاپ وارد است، تفاوت های اندک با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - مدل 2018 اما قیمت به مراتب بالاتر است.

اگر به دنبال یک لپتاپ ویندوزی خوش ساخت، با نمایشگر با کیفیت و شارژدهی باتری قابل قبول - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - هستید، هواوی میت بوک ایکس پرو 2019 می تواند در بین انتخاب هایتان باشد؛ با این حال باید با قیمت بالای آن هم کنار بیایید. این موضوع را هم فراموش نکنید که رم اولترابوک هواوی روی بورد لحیم شده و به همین دلیل امکان ارتقای آن را نخواهید داشت؛ پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - همان ابتدا بین 8 یا 16 گیگابایت، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مورد حافظه SSD اما امکان ارتقا به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - مدل های پر ظرفیت تر در نظر گرفته شده است.

اگر هم نیاز به پردازشگر گرافیکی قدرتمند تری دارید می توانید با هزینه ای نه چندان کم، یک کارت گرافیک اکسترنال تهیه کرده و به درگاه تاندربولت متصل کنید. ولی این موضوع را هم به یاد داشته باشید که در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - این صورت کارایی کلی ضعیف تری نسبت به یک لپتاپ گیمینگ خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - داشت؛ چرا که حتی پردازنده Core i7 میت بوک هم کارایی به مراتب ضعیف تری نسبت به مدل های به کار رفته در لپتاپ های گیمینگ دارد.

مزایا
  • نمایشگر با کیفیت و با روشنایی بالا
  • کیفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - ساخت خوب و مستحکم
  • کیبورد و تاچ پد خوب
  • شارژدهی باتری عالی
معایب
  • محل تعبیه دوربین سلفی
  • قیمت بالا
  • پردازشگر گرافیکی ضعیف تر نسبت به نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رودسر استان گیلان - قبل
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone