🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22175.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اولین چیپست ۶ نانومتری دنیا با مودم 5G معرفی شد

یکسال بعد از رونمایی اولین چیپست های ۷ نانومتری EUV (لیتوگرافی از طریق اشعه فرابنفش) حالا اولین چیپست مبتنی بر لیتوگرافی ۶ نانومتری دنیا رونمایی شده. این چیپست که Unisoc T7520 نام دارد قرار است توسط کارخانجات ...

یکسال بعد از رونمایی اولین چیپست های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نهاوند استان همدان - ۷ نانومتری EUV (لیتوگرافی از طریق اشعه فرابنفش) حالا اولین چیپست مبتنی بر لیتوگرافی ۶ نانومتری دنیا رونمایی شده. این چیپست که Unisoc T7520 نام دارد قرار است توسط کارخانجات TSMC به مرحله تولید انبوه برسد دارای تراکم ترانزیستوری ۱۸ درصد است و مصرف انرژی آن نسبت به نسل قبلی اش ۸ درصد پایین تر است.

پردازنده یا CPU مورد استفاده در این چیپست چهار هسته کورتکس A76 و چهار هسته A55 را در بر می گیرد (با کلاک هسته نامعلوم) و از یک پردازنده گرافیکی میان رده Mali-G57 در آن استفاده شده که از نمایشگر با رزلوشن های مختلف تا سقف 4K و بیشینه نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند.

از دیگر بخش های تشکیل دهنده این چیپست می توان به پردازنده تصویر یا ISP چهار هسته - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نهاوند استان همدان - ای اشاره کرد که توانایی مدیریت سنسورهای تصویری ۱۰۰ مگاپیکسلی را دارد و برای پیکره بندی های چند دوربینه آماده سازی شده است. انرژی مصرفی پردازنده عصبی اختصاصی این چیپست نیز نسبت به نسل قبلی اش ۵۰ درصد کمتر شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نهاوند استان همدان

اما جالب ترین نکته در مورد این تراشه مودم 5G آن است که همزمان از فرکانس های زیر ۶ گیگاهرتز و mmWave پشتیبانی می کند. در شبکه های mmWave روی وضعیت SA سرعت آپ لینک (آپلود) این مودم به ۳.۲۵ گیگابیت بر ثانیه می رسد.

به لطف مودم یکپارچه سازی شده با Unisoc T7520، مصرف انرژی آن ۳۵ درصد نسبت به چیپست هایی که به مودم اکسترنال نیاز دارند از جمله اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ پایین آمده است.

Unisoc، کمپانی سازنده این محصول اعلام کرده که فرایند تولید انبوه و ارسال T7520 همین امسال آغاز می شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نهاوند استان همدان - در نتیجه میتوان انتظار داشت که در سال جاری نخستین گوشی های بهره مند از اولین چیپست ۶ نانومتری دنیا به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone