🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22152.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل با شیوع کرونا راهنمای تمیز کردن آیفون را تغییر داد

در پی نگرانی‌ها از آلوده بودن سطوح و دستگاه‌های پرمصرف روزانه به ویروس کرونا، شهروندان سراسر دنیا همواره در حال ضدعفونی کردن آن‌ها هستند. گوشی هوشمند نیز یکی از همن دستگاه‌هاست. کمپانی اپل اخیرا در ...

در پی نگرانی‌ها از آلوده بودن سطوح و دستگاه‌های پرمصرف روزانه به ویروس کرونا، شهروندان سراسر دنیا همواره در حال ضدعفونی کردن آن‌ها هستند. گوشی هوشمند نیز یکی از همن دستگاه‌هاست. کمپانی اپل اخیرا در وب سایت خود عنوان کرده که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان - به کمک الکل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان - می‌توان بدون آسیب به محصولات، آن‌ها را ضدعفونی کرد.

نکته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان - جالب در رابطه با این بروزرسانی در وب سایت اپل این است که تا پیش از این، کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان - همواره تاکید داشت، تنها با آب باید محصولات این کمپانی را تمیز کرد. این کمپانی علت این کار را در وجود پوشش الیوفوبیک روی نمایشگر عنوان کرده بود که از نشستن اثر انگشت روی آن جلوگیری می‌کرد. اکنون اما می‌گوید از الکل ایزوپروپیل ۷۰ درصد نیز قابل استفاده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان

در وب سایت اپل آمده:

به کمک الکل ایزوپروپیل ۷۰ درصد یا محصولات مشابه، می‌توانید با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان - یک پارچه میکروفایبر، به آرامی و بدون فشار آوردن، سطوح سخت و بدون حفره مانند نمایشگر، کیبورد و بدنه بیرونی محصولات را ضدعفونی کنید. از وایتکس استفاده نکنید؛ رطوبت را وارد هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان - درز و شکافی نکرده و تحت هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان - شرایطی محصول را در مواد ضدعفونی کننده قرار ندهید. همچنین از این محلول‌ها برای سطوح پارچه‌ای و چرمی استفاده نکنید.

بهترین محلول اما همان الکل ایزوپروپیل ۷۰ درصد و پارچه میکروفایبر است. می‌توانید کمی از محلول را روی پارچه بریزید و به آرامی سطوح مورد نظر خود را ضد عفونی کنید. اگر پارچه میکروفایبر ندارید، می‌توانید از یک تیشرت قدیمی استفاده کنید. البته دقت داشته باشد که هیچ گاه محلول را به صورت مستقیم به دستگاه خود اسپری نکنید، زیرا ممکن است از درز و شکاف‌ها بین کلید‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان - کیبورد یا حفرات میکروفون به داخل دستگاه نفوذ کند و خسارات جبران نشدنی به بار بیاورد.

همچنین فراموش نکنید که از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر زنجان استان زنجان - دستمال کاغذی یا هر محصول اینچنین برای پاک کردن نمایشگر استفاده نکنید، زیرا ممکن است سطح نمایشگر ساییده شود و پوشش الیوفوبیک را نیز به همراه خود از بین ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone