🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22150.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن «سامانه مقابله با کرونا» به دلایل نامشخص از گوگل پلی حذف شد

گوگل پلی اپلیکیشنی که هفته گذشته از سوی وزارت بهداشت ایران منتشر شده بود را از پلتفرم خود حذف کرد. این اپلیکیشن که با نام «سامانه مقابله با کرونا» (AC19) عرضه شده بود، قرار بود ...

گوگل پلی اپلیکیشنی که هفته گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - از سوی وزارت بهداشت ایران منتشر شده بود را از پلتفرم خود حذف کرد. این اپلیکیشن که با نام «سامانه مقابله با کرونا» (AC19) عرضه شده بود، قرار بود به کاربران کمک کند تا علائم کرونا را تشخیص دهند تا اگر واقعاً نیاز است به مراکز درمانی مراجعه کنند، چرا که حضور بی‌دلیل در این مراکز، احتمال ابتلا به آن را افزایش می‌دهد.

اما در حالی که اکنون ایران در حال سپری کردن بزرگ‌ترین بحران سلامت در چند دهه اخیر خود است، همه چیز طبق برنامه پیش نرفت و برخی کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - ایرانی خارج از کشور، این اپلیکیشن را متهم به «جاسوسی» از کاربران و آن‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - را تشویق به حذف آن کردند. استدلال برای این ادعا نیز، دسترسی‌های این اپلیکیشن مثل دسترسی به موقعیت جغرافیایی (در لحظه) و شماره تماس کاربر کاربر ذکر شده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران

البته ظاهراً نشانه‌هایی نیز وجود داشته است که سازنده این اپلیکیشن، همان شرکتی بوده است که «هات‌گرام» و «تلگرام طلایی» را نیز توسعه داده؛ شرکتی که گوگل قبلاً اپلیکیشن‌هایش را از فروشگاه پلی حذف کرده است، هرچند این ادعا به شکل رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

با این حال تمام این اتفاقات در حالی رخ داد که وزارت بهداشت، رسماً در پیامکی از کاربران درخواست کرده بود تا این اپلیکیشن را نصب کنند. هدف وزارت بهداشت، سنجش تعداد کاربرانی است که علائم ویروس کرونا را در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - کشور دارند.

در این میان وب‌سایت ZDNet، از «لوکاس استفانکو»، یک محقق بدافزارهای اندرویدی در شرکت «ESET» درخواست کرده تا این اپلیکیشن را برای داشتن رفتارهای مخرب یا جاسوسی بررسی کند. استفانکو در همین رابطه گفته است:

«بر اساس تحلیل فایل APK این اپلیکیشن، این نرم افزار یک تروجان مخرب یا اپلیکیشن جاسوسی نیست.»

در این میان سخنگوی گوگل حاضر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - به اظهار نظر در رابطه با چرایی حذف این اپلیکیشن نشده است. هرچند ZDNet اعلام می‌کند که یک منبع آگاه گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - حذف اپلیکیشن صرفاً به این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - دلیل بوده که ادعاهایی در رابطه مشکوک بودن اپلیکیشن وجود داشته است.

اگرچه به نظر می‌رسد گوگل این اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - را بدون بررسی لازم و صرفاً بر اساس شایعات موجود حذف کرده است، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - اما - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - کاربران همچنان از طریق پلتفرم کافه بازار به آن دسترسی دارند. آمارهای بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - نیز نشان از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - دارد که اکنون ۱ میلیون نصب فعال برای این اپلیکیشن وجود دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران

عصر دیروز نیز «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات با دعوت از شهروندان برای ماندن در خانه، اعلام کرد که از داده‌کاوی اطلاعات ۳ میلیون کاربر اپلیکیشن سامانه مقابله با کرونا، نقشه میزان خطر احتمال ابتلا به کرونا در مناطق تهران به دست - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - آمده است که می‌توانید آن را در تصویر فوق مشاهده کنید.

این اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - باری بود که پس از انتشار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - این اپلیکیشن، بخشی از داده‌های آن اگرچه به شکلی محدود به خود کاربران برمی‌گشت تا بتوانند تصمیم دقیق‌تری در این زمان بحرانی بگیرند. باید دید استفاده‌های بعدی که از داده‌های کاربران سامانه مقابله - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - با کرونا خواهد شد، چه خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر شیرگاه استان مازندران - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone