🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22149.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

وقتی هکرها خود قربانی حمله سایبری هکرهای دیگر می‌شوند

هکرها به اهداف مختلفی حمله می‌کنند و اکثر مواقع افراد عادی و یا سازمان‌ها مورد حمله سایبری قرار می‌گیرند. با وجود چنین موضوعی، اطلاعات جدید از حمله هکرها به یکدیگر توسط بدافزار و آلوده کردن ...

هکرها به اهداف مختلفی حمله می‌کنند و اکثر مواقع افراد عادی و یا سازمان‌ها مورد حمله سایبری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران - قرار می‌گیرند. با وجود چنین موضوعی، اطلاعات جدید از حمله هکرها به یکدیگر توسط بدافزار و آلوده کردن ابزارهای هک به تروجان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران - njRat خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران - می‌دهد.

به تازگی یک کمپین بدافزار شناسایی شده که نشان می‌دهد هکرها خود مورد حمله سایر هکرها قرار می‌گیرند. برای این کار ابزارهای معروف مورداستفاده در حمله سایبری، توسط بدافزار آلوده می‌شوند. یکی از اعضای Cybereason، «آمیت سرپر» به این موضوع پی برده که مهاجمان در این کمپین که قدمت بالایی دارد، ابزارهای موجود برای حمله سایبری که برخی از آن‌ها برای جداسازی اطلاعات از دیتابیس جهت کرک کردن و تولید کلید محصول برای دستیابی به نسخه‌های کامل یک نرم افزار Trial طراحی شده‌اند را به تروجان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران - قدرتمند دسترسی از راه دور آلوده می‌کنند. زمانی که یک هکر این ابزارها را اجرا می‌کند، هکر دیگر به اطلاعات کامل سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران - وی دسترسی پیدا می‌کند.

به گفته سرپر مهاجمان با انتشار دوباره این ابزارها در فروم‌های هک، طعمه‌های خود را پیدا می‌کنند. این ابزارهای جدید تنها کامپیوتر هکر را مورد حمله قرار نمی‌دهد، بلکه اطلاعات تمام سیستم‌هایی که در گذشته توسط وی مورد حمله سایبری قرار گرفته بودند نیز در اختیار مهاجم جدید قرار می‌گیرد. سرپر در این زمینه اعلام کرده است:

«اگر شما و یا تجارت شما مورد حمله قرار بگیرد و برای دسترسی به اطلاعات از ابزارهای آلوده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران - شده به تروجان استفاده شود، فردی که هکر را هدف قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران - داده نیز به اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران - شما دسترسی پیدا خواهد کرد.»

سرپر به این موضوع اشاره کرده که مهاجمان ناشناس ابزارهای هک را به تروجان قدرتمند njRat آلوده می‌کنند که دسترسی کامل به اطلاعات هکر دیگر شامل فایل‌ها، پسوردها و حتی وب‌کم و میکروفن را فراهم می‌کند. تروجان njRat حداقل از سال 2013 مورد استفاده مهاجمان بوده و در آن زمان به صورت مداوم برای حمله به اهدافی در خاورمیانه مورد استفاده قرار گرفته بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران

این تروجان اغلب توسط ایمیل‌های فیشینگ و همچنین فلش درایوهای آلوده وارد سیستم قربانی می‌شود، البته اخیرا مهاجمان برای جلوگیری از شناسایی شدن، این تروجان را وارد سایت‌های ناامن می‌کنند. در سال 2017 هکرها از این روش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر نکا استان مازندران - برای میزبانی بدافزار در یک وب‌سایت برای داعش استفاده کردند.

بر اساس گفته‌های سرپر، آلودن کردن ابزارهای هک به تروجان njRat به صورت روزانه صورت می‌گیرد و احتمالا این فرایند به صورت خودکار انجام می‌شود. بر این اساس، بدون دخالت مستقیم انسان اهداف مورد حمله قرار می‌گیرند. در حال حاضر دلیل راه اندازی این کمپین و همچنین فردی که آن را ایجاد کرده، برای ما نامشخص است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لیبرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میتونم یه سوال بپرسم نمایندگی شما سمت دوقانلو نکا سرویس دهی داره
پاسخ: بله در دوقانلو شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone