🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43187.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ایسر از کروم بوک C771 با استانداردهای نظامی و عمر باتری 13 ساعته رونمایی کرد

کمپانی ایسر به تازگی از مدل ارتقایافته کروم بوک C731 خود رونمایی کرده که با نام C771 شناخته می شود و درست مثل مدل پیشین، مستقیماً روی مشتریانی متمرکز شده که برای اهداف آموزشی و ...

کمپانی ایسر به تازگی از مدل ارتقایافته کروم بوک C731 خود رونمایی کرده که با نام - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - C771 شناخته می شود و درست مثل مدل پیشین، مستقیماً روی مشتریانی متمرکز شده که برای اهداف آموزشی و سازمانی از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن استفاده می نمایند.

آخرین عضو خانواده کروم بوک 11 ایسر، در دو مدل C771 و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - C771T به دست مشتریان خواهد رسید. مدل نخست، به نمایشگری معمولی و غیر لمسی مجهز شده اما مدل دوم، نمایشگر لمسی با کیفیتی در اختیار کاربر قرار می دهد. مهم نیست کدام مدل را خریداری می کنید، هر دو دستگاه به پنل نمایشگر 11.6 اینچی IPS مجهز شده اند که رزولوشن 1366x768 را به نمایش در می آورند. ضمناً لولای C771 می تواند تا 180 درجه حرکت کند و به همین دلیل، می توانید نمایشگر را هم راستا با بدنه روی میز بخوابانید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

C771 نخستین کروم بوکی است که از نسل ششم پردازنده های Celeron - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اینتل بهره می برد و قطعاً به همین خاطر، استفاده بهینه تری از سیستم عامل کروم خواهد داشت. در کنار پردازنده اینتل، 4 گیگابایت حافظه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رم مولتی تسکینگ با کیفیت را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تضمین می کند و حافظه eMMC و 32 گیگابایتی داخلی هم از طریق کارت های مایکرو SD قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - افزایش است.

از منظر طراحی، ایسر کروم بوک C771 را به گونه ای ساخته که تقریباً هر چیزی را تحمل کند. شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ظاهری C771 اندکی زمخت به نظر می رسد، اما این به آن خاطر است که کروم بوک مورد اشاره استاندارد نظامی 810G را دریافت کرده است؛ یعنی می توانید آن را از ارتفاع 1.2 متری به زمین بیندازید و کیبورد دستگاه هم در مقابل مایعات مقاوم است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

از دیگر ویژگی های مورد توجه کروم بوک جدید ایسر می توان به شارژدهی 13 ساعته باتری، یک پورت USB 3.1 Type C، دو پورت USB 3.0، یک پورت HDMI و پشتیبانی از وای فای دو بانده اشاره کرد. در نهایت گفتنی است که مدل های C771 و C771T به ترتیب با قیمت پایه 279.99 و 329.99 دلار فروخته خواهند شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تهمتن نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
اطراف شهرک مشاغل فنی اسلام آباد غرب هم طرح تعویض اجاق گاز و فر بوش قدیمی به جدید دارید.
پاسخ: بله در شهرک مشاغل فنی شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone